רשת נגד יתושים – מחיר, איכות ומה שביניהם

רשת נגד יתושים

הקיץ הגיע ומביא עמו את האורחים הקבועים והבלתי רצויים – יתושים, ברחשים, שפיריות ורבים וטובים אחרים. כנראה שכבר התחלת לחשוב על כל הפתרונות הקיימים והזמינים בשוק עבור ההגנה הנדרשת מפניהם. רשימת המכולת הזו כוללת בדרך כלל התקנת רשת על מסילה בחלון, אספקה שנתית של אל-תוש ומשחות הרגעה למיניהן עבור עקיצות טורדניות. אבל רגע לפני הרכישה העונתית והמוכרת הזו, אנו ב"רשת הגנה" מציעים לך לחשוב על כל אלה מחדש ולהציע לך את הפטנטים שלנו, שיהפכו את השגרה המתגוננת בקיץ לפשוטה, הרמטית ואסתטית הרבה יותר.

סוגי רשתות נגד יתושים מחיר ומה משפיע עליו

אם בעבר דאגנו לתכנן את החלונות והפרזול המוכר יחד עם רשת הגנה מפני יתושים – ברוכים הבאים אל עולמן החדש של הרשתות החכמות שמאפשרות לנו הרבה יותר. בזכות תכנון ייחודי המתאים גם למסגרות בהן אין מקום למסילה נוספת, רשת הגנה מיתושים הופכת לחלק אינטגרלי שאיננו גורע מהאסתטיקה הכללית של החלון.

 

הרשת שלנו מתחברת כחלק נוסף למסגרת החלון ומתאימה לתריסי גלילה ידניים או חשמליים. כך, כאשר נפתח את התריס – הרשת עולה בהתאמה מושלמת ומתקבל חלון ממוגן ברשת נגד יתושים ללא תלות במסילה. מדובר בפתרון נהדר המכסה את כל פתח החלון ומאפשר לנו ליהנות מהגנה מושלמת בכל רגע נתון. כאשר לוקחים את כל היתרונות בחשבון, להשקעה חכמה ברשת נגד יתושים מחיר קטן ביחס לתועלת שמביאה עמה לחיינו.

מהן האיכויות הטמונות ברשת נגד יתושים מבית "רשת הגנה"?

  •       הגנה הרמטית לכל מפתח החלון
  •       ניתן לבחור במנגנון ידני או חשמלי
  •       הגנה נוספת ליושבי הבית מגישה אל החלון
  •       סנכרון מושלם בין פתיחת התריס להרמת הרשת – יושבי הבית מוגנים בכל רגע
  •       מפתח מקסימלי עד 3 מטרים, המאפשר נוף פתוח ונקי

מה משפיע על מחיר רשתות נגד יתושים?

כאשר אנו בוחרים רשת נגד יתושים מחיר הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. כדי לעשות לך מעט סדר בראש ולסייע לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר, ציינו את שלושת המשתנים המשמעותיים ביותר שיכולים להשפיע על מחיר המוצר. באופן כללי, לרשת נגד יתושים מחיר משתנה בהתאם לממדי החלון וצרכיו של כל לקוח עבור מידת השקיפות והמנגנון שישרת אותו.

מנגנון הפעלה

האם לרשת נגד יתושים מחיר גבוה בהכרח כאשר מדובר במנגנון הפעלה חשמלי? התשובה היא לרוב כן.

במקרים רבים, מנגנון הפעלה ידני יהיה זול יותר ממנגנון חשמלי. כמובן שגם את המנגנון החשמלי ניתן לנטרל במקרה של הפסקת חשמל ולהפעיל באופן ידני, כך שאין צורך לחשוש ממנגנון זה. בסופו של יום, מדובר בשיקולי נוחות שכל לקוח ולקוח מבצעים בינם לבין עצמם ונשמח לסייע בתהליך הבחירה ולבחון מי מהאפשרויות תשרת אותך ואת משפחתך טוב יותר.

מפתח החלון או המרפסת

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים ברשת נגד יתושים מחיר נקבע גם ביחס לממדי הפתח בבית. אם מדובר בדלת גדולה למפרסת או בחלון גדול במיוחד – ככל שמידותיו גדולות יותר – כנראה שהמחיר יטפס בהתאמה.

רמת השקיפות

קיימות שתי רמות שקיפות עבור תריסי גלילה נגד יתושים וחרקים. אמנם, שתיהן מאפשרות מבט אל החוץ כמעט ללא הפרעה, אך בסוג אחד עוד ניתן להבחין בקיומה של הרשת, בעוד בסוג השני היא נעלמת כמעט כלילי מן המבט. מומלץ לשקול רכישה והתקנה של רשת סופר שקופה על פני הרשת השקופה הרגילה, במקרים בהם ממדי החלון או המעבר למרפסת משמעותיים בחלל. אם מדובר בקיר שלם שהוא דלת שקופה לגינה בקומת הקרקע, או חלון גדול הנפתח אל נוף מרהיב – אלו בדיוק המקרים שיצדיקו השקעה ברשת שכמעט לא ניתן להבחין בה.

 

להתקדם לשלב הבא בעולם רשתות ההגנה

אנו ב"רשת הגנה" מציעים לך מגוון מוצרי הגנה מיתושים, סורגים בטיחותיים עבור חלונות ופתרונות הגנה נוספים לפתחי הבית. אנו מזמינים אותך ליהנות מחוויית שירות איכותית וממוצר שאין לו תחליף ומתחרה בארץ. 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת