רשת נגד חרקים | כל מה שאתם חייבים לדעת לקיץ הקרוב

רשת נגד חרקים

המטרד הכי גדול שמזוהה עם עונת הקיץ הבאה עלינו לטובה הינו חרקים. מעבר לכך שהם שורצים בכל מקום בחוץ ולעתים טורדים את השלווה, הם גם נכנסים פנימה לבתים, מפרים את השקט ולעתים אף מסבים נזק ממשי לגוף ועוקצים. בעוד רבים מחפשים פתרונות לאחר כניסתם הביתה, ישנו פתרון מנע אחד מוביל, שמלכתחילה מסכל את האפשרות שלהם להיכנס פנימה ולהזיק לתושבי הבית והוא רשת נגד חרקים. הרשת הזו חוסמת עבורם את הגישה פנימה לתוך הבית, וכך נמנעת עוגמת נפש גדולה. 

רשת נגד חרקים – מול אילו חרקים היא נותנת מענה?

רשתות נגד חרקים נחשבות לפתרון יעיל במיוחד להרחקת החרקים, כאשר בתוכם אלו המזיקים והנפוצים ביותר הם יתושים. היתוש נכנס פנימה, "אורב לבשר זמין", וכשהוא מזהה פוטנציאל יונק את הדם מהגוף ומשאיר עקיצה מגרדת ומטרידה. רשת נגד חרקים מורכבת מחורים זעירים, שמונעים מהיתושים להיכנס פנימה לתוך החלל ולבצע את זממו.

סוגי רשתות נגד חרקים

ישנם מספר סוגים של רשתות נגד חרקים, אולם אם נודה באמת, בין הרשתות השונות ישנן כאלו שלא מספקות מענה הולם ועשויות להיות בזבוז של כסף. כיום ישנן שלוש רשתות שנרשמו כיעילות במיוחד:

1.     הרשת הנפוצה ביותר – רשת אלומיניום

רשת נגד חרקים שעשויה מאלומיניום נחשבת לסטנדרטית ושכיחה במיוחד בבתים השונים בישראל. מדובר ברשת עמידה, זולה יחסית לאחרות וקלה להתקנה. היותה נשלפת מאפשר לתקן אותה במהירות במקרה הצורך, וכן לנקות אותה די בקלות. מה שכן, החיסרון שלה הוא שהיא עדינה יחסית, כך שאם נוגעים בה הרבה היא עשויה להיקרע. משום כך, היא פחות מומלצת להתקנה בבתים שמתגוררים בהם ילדים.

2.     רשת פיברגלס

רשת פיברגלס נותנת מענה נגד יתושים. זוהי רשת שקופה שעם השנים הלכה וצברה תהודה, וכיום היא העדיפה על פני כל האחרות. רשת זו נחשבת לחזקה ועמידה, ומעבר לכך היא מחזיקה ביתרון מהותי הנוגע בהיבט האסתטי – השקיפות שלה מאפשרת לדיירי הבית להשקיף החוצה לנוף ללא כל בעיה או הסתרה.

3.     רשת גרמנית

הרשת הגרמנית נחשבת להכי איכותית מכולן. גם היא כמו קודמתה לא נקרעת בקלות משום שהיא עמידה וחזקה, וגם שקופה. אולם החיסרון הגדול הנשקף ממנה הוא העלויות שלה, משום שהיא נחשבת ליקרה ביותר. לאור זאת היא פחות נמכרת מהאחרות.

האם יש רשת נגד חרקים בהתקנה עצמית?

להנדי מן שבינינו, כיום ניתן למצוא רשת נגד חרקים שמיועדת להתקנה עצמית. אלו הן רשתות מגנטיות (רשת וילון שמותקנת על ידי דבק), רשתות הדבקה (בעלת פס הדבקה שמודבק מעל לחלון) וכו'. בנוסף, יש אפשרות "להשיג" ממכר או כל אדם אחר רשת אלומיניום ולהתקין אותה עצמאית.

עניין ההתקנה הוא אכן פשוט – כל מי שהתברך בכישרון עבודת כפיים אכן יוכל לבצע את ההתקנה בלי בעיה. אולם תהליך ההתקנה של רשת נגד חרקים לא מסתכם רק בהתקנה, ורוב האנשים שבוחרים בהתקנה עצמית נופלים בשלב לקיחת המידות. כל רשת נגד חרקים צריכה להתאים למידות החלון, וכדי שתהיה הלימה בין השניים צריך מיומנויות ויכולת דיוק, כך שאפשר יהיה להתאים בצורה מיטבית את הרשת על פי הסוג והגודל.

כמו כן, הבחירה ברשת באופן עצמאי צריכה להיעשות במקומות הנכונים, חנויות שקיבלתם על המוצרים שלהן המלצות בעבר, ואתם יודעים שאתם הולכים לקבל תוצר בטוח ואיכותי. 

 

לקריאה נוספת בנושא רשת נגד יתושים – לקיץ רגוע ונעים לחצו כאן>>

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת