האם רשת יתושים היא הפתרון הנכון עבור הבית שלך?

רשת הגנה מיתושים: הכן ביתך לקיץ

כל אחד מאיתנו מכיר את תחושת הגירוד המעצבנת שנגרמת כתוצאה מעקיצה של יתוש. אז נכון, יש אנשים שהיתושים יותר אוהבים אותם, ועוקצים אותם ללא הפסקה, ויש כאלה שרק לעיתים נדירות היתושים מגיעים גם אליהם. כך או כך, כמעט בכל בית שיש בו יותר מאדם אחד, יהיה מישהו שיסבול מאוד מנוכחות היתושים, אשר יעקצו אותו ויפגעו בו ללא רחם. הפתרונות הקיימים כיום בשוק נעים בין משחות או תכשירים כאלה ואחרים למריחה, ועד רשת נגד יתושים שמונעת את החדירה שלהם אל תוך הבית. במקרים רבים, כאשר מדובר על מקום שבו יש הרבה יתושים, רשת נגד יתושים לא מספקת הגנה מלאה. מספיק רגע אחד בו הרשת לא סגורה עד הסוף והנה יתוש כבר מטייל בתוך הבית שלנו.

 

מהו הפתרון המושלם כנגד חדירת יתושים?

אם אתם רוצים משהו שיגן עליכם בצורה הרמטית מפני חדירה של יתושים מבחוץ אל תוך הבית, כדאי שתכירו את הפתרונות של חברת רשת הגנה. החברה אשר עוסקת למעלה מעשור בתחום מיגון החלונות, פיתחה המצאה מיוחדת גם בתחום הרשתות כנגד היתושים. מדובר על רשת נגד יתושים בצורת רשת גלילה, שאותה שמים בתוך בית הגלילה הקיים על אדן החלון. הרשת מחוברת אל השלב האחרון של התריס הקיים, וכך היא יוצרת מצב שבכל פעם שהתריס פתוח, מיד ישנה הגנה מלאה מפני חדירה של יתושים ומזיקים אחרים. גם כאשר מדובר על חלון ללא תריס, ניתן להתקין רשת נגד יתושים המגיעה כיחידה עצמאית. את היחידה מתקינים בחלק העליון של החלון, וכך הרשת נעה מעלה ומטה על גבי מסילות שמתקינים עבורה בצדדי החלון. למטה מתקינים שני תופסנים ייעודיים, וכך היא נתפסת וסגורה בצורה הרמטית למניעת חדירת מזיקים.

 

רשת חשמלית כנגד יתושים – המילה האחרונה בתחום

אם שאלתם את עצמכם מה כבר אפשר לחדש בנושא כמו רשת נגד יתושים, אז יש לנו תשובה מפתיעה עבורכם. לאחר לא מעט עבודה, פיתחו אנשי המקצוע של חברת רשת הגנה את המילה האחרונה בתחום רשתות ההגנה כנגד יתושים. מדובר על רשת נגד יתושים המחוברת אל מנוע חשמלי המאפשר לשלוט בפתיחה ובסגירה של הרשת באמצעות שלט רחוק או שלטי בית חכם. כך תוכלו לשבת על הספה או לשכב על המיטה, ולפתוח או לסגור את הרשת כפי רצונכם. את הרשת מתאימים אנשי החברה בצורה מדויקת לגודלו וצורתו של החלון, כך שהוא לא יפגע במראה החדר, וישתלב בצורה מלאה עם החלון. היחידה שבה מותקנים הרשת והמנוע, מופרדת מן התריס כך שתוכלו לפתוח את התריס בכדי לתת לאור ואוויר לחדור פנימה, מבלי שליתושים תהיה הזדמנות לבית.

 

האם כדאי לרכוש את המוצרים של חברת רשת הגנה?

בין אם אתם מחפשים רשת נגד יתושים או סורגים לחלון, אין ספק שהבחירה במוצרי רשת הגנה היא הבחירה הטובה ביותר. מלבד העובדה שמדובר על מוצרים בלעדיים שפותחו ויוצרו בבלעדיות על ידי חברת רשת הגנה, מדובר על מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, אשר אמורים להחזיק מעמד למשך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה מיוחדת, ויוצרו כך שיהיה קל לנקות אותם בכל עת שתצטרכו. חברת רשת הגנה מעמידה עבורכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יבצעו את התקנת המוצרים בצורה הטובה והמהירה ביותר, ותדאג ללוות אתכם לאורך כל התהליך בכדי שתוכלו לקבל מענה לכל שאלה או בעיה שתתעורר. גם לאחר ההתקנה, תוכלו לקבל שירות תיקונים יעיל ומהיר על ידי אנשי מקצוע שישמחו לסייע לכם בפתרון הבעיה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת