רשתות לחלונות נגד יתושים – ברוכים הבאים למאה ה-21

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

רשתות לחלונות נגד יתושים – אומרים די ליתושים

נוכחות של יתושים, זבובים, וחרקים אחרים בבית מהווה מטרד מציק ומעיק. הזמזום מטריד, העקיצות מגרדות, ואתם מוצאים את עצמכם מנפנפים בידיים כל כמה דקות אפילו מתוך שינה. הפתרון הפשוט לכך הוא התקנת רשתות לחלונות נגד יתושים, שמשאירות אתכם לבד בבית – בלי יתושים, בלי זבובים ובלי חרקים מעופפים אחרים שעשויים להיכנס מבעד לחלון הפתוח. הצוות המקצועי של חברת רשת הגנה, המתמחה בפתרונות ייחודיים לענף הבנייה, מסבירים על הרשתות המתקדמות של המאה ה-21.

למה לא לרסס?

עוד לא המציאו ריסוס שבאמת מועיל נגד יתושים, וגם טיפול במרכזי ההטלה של היתושות אינו מונע באמת את הופעתם ועקיצותיהם. הריסוסים הביתיים, שהם רעילים מאוד גם לבני אדם ומסוכנים בעיקר לתינוקות וחיות מחמד, לא באמת משפיעים על כניסת היתושים הביתה, אלא הורגים את אלה שכבר בבית בלבד. במקומם מגיעים יתושים אחרים כמעט מייד, ושוב צריך לרסס…

רשתות לחלונות נגד יתושים – זה קל, זה מהיר, זה זמין

התקנת רשתות נגד יתושים היא קלה ופשוטה, בהתאם לרשת שאתם רוכשים. ישנן רשתות קבועות, המתחברות למסגרת החלון, וישנן רשתות המתחברות למסגרת נוספת, שניתן להזיז כחלון דו-כנפי או בהזזה, בהתאם לסוג החלון. כל סוגי הרשתות קלים להתקנה ותחזוקה, וכל שעליכם לעשות הוא להתקשר לספק הרשתות, אפילו עכשיו. מחר כבר לא יהיו יתושים בביתכם.

רשתות שקופות

המדע והטכנולוגיה הביאו הרבה מאוד חידושים ושינויים לחיינו, והשפיעו גם על התחום של רשתות לחלונות נגד יתושים. רשתות שקופות נגד יתושים הן לא בגדר מדע בדיוני אלא מציאות ממשית, בזכות סיבי הפיברגלס השקופים והחזקים. לא רק שהרשתות שקופות וכמעט אינן נראות לעין, כך שהן לא מפרעיות לאסתטיקה של החדר, לראיית הנוף או לזרימת האוויר לבית, הן גם הרבה יותר חזקות מרשתות המתכת הרגילות שנקרעות בקלות ויש להחליפן תדיר.

אם אתם שואלים את עצמכם עד כמה חזקות הרשתות השקופות נאמר בפשטות שהן יכולות לשאת הטחת משקל של עד 100 קילו בלי להיקרע. כלומר, רשתות אלה עמידות כמעט לנצח, ויכולות לשמש גם במקום סורגי בטיחות בחדרי ילדים. רשתות לחלונות נגד יתושים במאה ה-21 הן רשתות שקופות מפיברגלס.

רשתות לחלונות – הקיץ הזה אין יתושים

אין אחד שלא מכיר את זה: אנחנו שקועים עמוק בשינה ולפתע מתעוררים מזמזום מוכר ומעצבן ממש ליד האוזן שלנו. בקיץ חם מאוד ורבים מאיתנו רוצים לישון עם חלון פתוח על מנת שייכנס קצת אוויר, אך זה בלתי אפשרי כאשר יחד עם האוויר נכנסים יתושים, שהזמזום שלהם מפריע לישון ומבשר על כך שמחר בבוקר נקום מלאי עקיצות.

רשתות לחלונות של רשת הגנה

רשת לחלון זו לא המצאה חדשה – כולנו מכירים רשתות כאלו. עם זאת, האיכות שלהן לא ידועה כגבוהה במיוחד: הן נקרעות בקלות יחסית, יוצאות מהמקום וחרקים מסוימים מצליחים להיכנס דרכן. למרבה השמחה אנחנו כבר לא צריכים להסתמך על רשתות מיושנות שכאלו.

הרשתות לחלונות של רשת הגנה מותקנות בשיטה חדשנית שעושה את כל ההבדל.

מה ההבדל בין הרשתות הישנות לרשת של רשת הגנה?

רשתות ההגנה הישנות אינן מותקנות בצורה הרמטית ויכולות לזוז אחורה וקדימה בתוך המסילה והמשמעות היא שהן לא יכולות להבטיח באמת כניסה של חרקים, יתושים ומזיקים לביתנו. בדיוק מסיבה זו אנחנו מציעים פתרון אחר – רשת גלילה הפרושה לרוחב כל החלון ויוצרת אטימה הרמטית לחלוטין שמונעת כניסה של כל מזיק.

הרשת נמצאת בתוך בית הגלילה על אדן החלון, וכאשר מורידים אותה היא מתחברת לשלב האחרון בתריס וכך אוטמת את החלון לחלוטין. גם אן אין לכם תריס ניתן להשתמש ברשת: הרשת מגיעה בחלק העליון של החלון, עולה ויורדת בקלות ונתפסת באמצעות שני תופסים ייעודיים בתחתית החלון.

גלילה חשמלית לפתיחה וסגירה מהירה

כאשר רשת רגילה מתיישנת קצת זה נהיה קצת סיפור לסגור ולפתוח אותה – בכל פעם היא נתקעת וצריך קצת להיאבק בה. בדיוק מסיבה זו פותחה רשת גלילה חשמלית לפתיחה וסגירה נוחה ומהירה של הרשת.

הרשת מגיעה כיחידה עצמאית ומחוברת למנוע חשמלי. הרשת מותאמת לגודלו צורתו של החלון עליו היא מותקנת כדי שתשתלב באופן מושלם, ומתחברת בנפרד לתריס כך שניתן להנות מהגנה מפני יתושים ומזיקים גם כאשר התריס פתוח ונכנס אוויר טוב לחדר.

ניתן לשלוט ברשת עם שלט מרחוק או לבית חכם, כך שממש אין צורך לקום לחלון כל פעם שנרצה לפתוח או לסגור את הרשת.

יתרונות רשת לחלונות

  • הגנה מקסימלית: הרשת מגינה באופן המקסימלי ביותר הן מפני כניסה של מזיקים והן מפני נפילה מגובה.
  • בטיחות: הרשת בעלת מנגנון לניתוק מהיר במקרה של שריפה.
  • נוחות: ניתן לפתוח ולסגור את הרשת בקלות באמצעות שלט או חיבור לבית חכם.

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים שקופים: פתרון מתקדם להגנה

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת