לשאוף גבוה: הגבהת מעקה מרפסת זה ממש לא מותרות

הגבהת מעקה מרפסת

בכל בית, בכל מקום בישראל ובעולם, בטיחות הילדים היא הדבר החשוב ביותר. לכן בזמן שיפוץ הבית חשוב לשים דגש מיוחד על תקני בטיחות. הגבהת מעקה מרפסת בישראל בתקן החדש תסייע לשמור על בטחון ילדיכם. התקן החדש בישראל הוא מינימום 110 ס"מ, זאת במקום התקן הישן של 70 ס"מ. מובן שאפשר ורצוי לבנות את מעקה המרפסת מעל 110 ס"מ.

יתרונות בהגבהת מעקה

המעקה משמש ככלי בטיחות למניעת נפילה מגובה, אם יש לכם ילדים קטנים, אתם כמובן דואגים בכל פעם שהם מתקרבים אל המרפסת. הדבר נכון במיוחד לגבי ילדים אשר רק מתחילים ללכת ומנסים לטפס.

כמו כן המעקה יכול לשמש למניעת נפילה של בעלי חיים מקומות גבוהות. לדוגמה: ישנם מקרים רבים של חתולים אפשר טיפסו מעל המעקה ונפלו מקומות גבוהות.

יתרון נוסף הוא המראה. אם אתם כבר משפצים את הדירה, אתם לא רוצים שמראה המעקה הישן יהיה הדבר הבולט היותר בדירתכם. כאשר אתם מגביהים מעקה אתם יכולים לבחור מבין כמה עיצובים, וכך תהליך השיפוץ בהחלט יכול לשפר את מראה המרפסת.

דגשים כאשר מגביהים את מעקת המרפסת

כאשר אתם מתייעצים עם קבלן בנוגע להגבהת המעקה יש לשים לב לדגשים הבאים:

  • בטיחות: רצוי שהמעקה יהיה ביחידה אחת, במקרה שישנם חלקי זכוכית צריך לבדוק את חוזקת המחברים.
  • תקן: צריך לבדוק שהגבהת המעקה עומדת בדרישות התקן הישראלי, במקרה שמדובר על בניין חדש הוא צריך לעמוד בדרישות כדי לקבל טופס 4.
  • עמידות: המעקה צריך להיות עמיד בכל תנאי מזג האוויר, המסגרת והחומרים צריכים להיות מחומרים אשר מחזיקים לאורך זמן ומתאימים גם למזג אוויר קיצוני.
  • עיצוב: אפשר היום לבחור בעיצוב מודרני וחדיש, כזה שלא חוסם את זרימת האוויר אל המרפסת.
  • תחזוקה: בדקו האם אפשר לנקות את המעקה בקלות? האם הוא נשרט במהרה? כל אלו הן שאלות קריטיות לפני תהליך השיפוץ. כמו כן יש לבדוק האם ניתן לפרק את הגבהה המעקה בעת הצורך.

למה רשת הגנה?

אנו ברשת הגנה פיתחנו שיטה חדשה שלא תצריך לבנות מחדש את המעקה.

ההגבהה מתבצעת למעשה בעזרת כבלים אופקיים, המשתלבים יחד עם המעקה הקיים. היתרון הגדול ביותר הוא שאתם זוכים להגבהת המעקה מבלי לחסום את זרימת האוויר במרפסת. יתרון נוסף – התוספת הזאת מתאימה לכל מעקה קיים, במקרה שאתם רוצים לבצע שינוי או מעבר דירה, ניתן לנתק אותה בקלות ולחבר למעקה המרפסת הבא. חברת רשת הגנה היא אחת מן החברות המובילות בישראל בתחום הבטיחות לבית. המטרה שלנו היא לספק לכם מוצרים אשר ישפרו את הבטיחות בבית, כל זאת ללא פגיעה במראה הדירה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה לגבי כל מעקה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת