תופסים גובה: כשמדובר בהגבהת מעקה המרפסת אי אפשר להיות זהירים מדי

הגבהת מעקה מרפסת

רבות הן המשפחות אשר חוששות שמעקה המרפסת שלהם נמוך מדי, מה שעלול לגרום לסכנה גדולה, אם לילדים קטנים או לחיות מחמד. ניתן להגיה מעקות באמצעות תקן חוקי, אם המעקה מיצור מזכוכית או מברזל. יש לשים ב, כי ההגבהה של המעקה, לא תעצור את זרימת האוויר. יש לספק את הבטיחות הרצויה באמצעות מי שמומחה בנושא הגבהת מעקות בטיחות.

הגביהו את מעקה המרפסת לשקט הנפשי שלכם

יש להבין היטב את הבעיה, לפני שחושבים על הגבהת מעקה המרפסת. יש לשים לב, כי המעקה עובר את גובה המותן, אחרת זה מה שגורם למצב מסוכן. שימו לב, כי הגבהה של מעקה העשוי מתכת, מומלץ לבצע רק עם מתכת למראה אסתטי וכן, אם מדובר במעקה זכוכית, יש להגביה אותו רק עם זכוכית. יש לשים לב שהתשתית שעליה בנוי המעקה, היא חזקה דיה , ואם מדובר על מעקה זכוכית, יש לשים לב כי הזכוכית מקובעת ושהיא אינה זזה. שימו לב כי יש קירות לתמיכה למטרת ההגבהה עצמה. במידה ואין קירות, יש להשלים, באמצעות עמודי תמיכה בחלק האחורי של מעקה המרפסת.

הגבהת מעקה זכוכית למרפסת

המטרה של הגבהת מעקה מרפסת, היא אחת, למנוע נפילה ובמיוחד של ילדים. מי שיש לו מעקה זכוכית. יש לוודא כי העומס יהיה חזק. כאשר הגבהה מתבצעת למעקה יש להציב עמוד בטיחות יוצב במעקה שבו המפתח עולה על 4 מ’ בקיו הישר של המעקה. יש לציין כי בפינות של הזוויות של 90 מעלות או של 135 מעלות, מעקות הזכוכית יותקנו כאשר הן בצמוד האחד לשני. בדרך זו, קיימת תמיכה חזקה. יש לשים לב, כי הפרזול של המעקה יהיה מיוצר רק מנירוסטה, אשר מתאים לתנאי מזג האוויר. הדבר החשוב ביותר הוא, לקחת נכון ובמדויק את המידות. כאשר מתחילים את ההתקנה של הגבהת המעקה, יש לשים לב, כי גם הברגים שמחברים את מעקות הזכוכית, יהיו עשויים מחומר שאינו מחליד כגון נירוסטה או אלומיניום. יש לציין, כי השלב הסופי בהגבהת מעקות הזכוכית הוא השלב הכי קריטי. יש להתקין גומיות בעלות שיניים כאשר הגומיות יצמידו את הזכוכית חזק לכל האורך שבה יוגבה המעקה. בדרך זו, תהיה לכם הגבהה מושלמת של המעקה, בטיחות ושקט נפשי לזמן רב.

להגביה את המעקה ולהמשיך ליהנות מהנוף במרפסת

מי שהתקין מעקה זכוכית ומעוניין לבצע הגבהת מעקה מרפסת, יוכל לעשות זאת, מבלי לפגוע במראה הנוף שנשקף מבעד למעקה הזכוכית.כאשר מגביהים מעקה העשוי זכוכית, מפרקים את המאחז העליון מהעמודים שעליהם מותקנת הזכוכית. יש להחליף לעמודים גבוהים יותר לפי הגובה הדרוש לבטיחות מלאנ מפני נפילה, ואז מתקינים את המאחז העליון. מדובר על הגבהה שנעשית ביחידה אחת חזקה ובטיחותית, כך שזו אף השיטה שניתן לקבל עליה תקן בטיחות מטעם מכון התקנים.

שקוף שזה בטוח

מראה הנוף יכול להיות מושלם, ואתם תיהנו מבטיחות ושקט נפשי, כאשר תזמינו חברה המתמחה  בנושא של הגבהת מעקה מרפסת, מבלי לפגוע באסתטיות של המעקה, כך שהוא תמיד יראה חדש, מושלם אך רק גבוה יותר. ניתן למצוא מעקות עם מאחז יד, או ללא מאחז יד, כאשר לכל מעקה קיים הפתרון הבטיחותי. יש לפנות רק לחברה העוסקת שנים בעבודות זכוכית ומתמחה בהתקנה והגבהה של מעקות זכוכית. בקשו אחריות על ההגבהה ושימו לב, כי יישלח מתקין מוסמך מטעם החברה שממנה הזמנתם את ההגבהה של המעקה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת