סורגים לחדרי ילדים – לשמור על היקרים לנו

דוגמא של רשתות לחלונות - רשת הגנה

התקנת סורגים לחדרי ילדים – בטיחות קודמת לכל 

הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב לנו, אנו חיים ונושמים למענם. כבר בנסיעה הראשונה מבית היולדות אנו דואגים לסלקל מאובטח ולהכין את הבית: לסגור את הארונות המטבח עם מנעולים מיוחדים, לאטום את שקעי החשמל עם פקקים מתאימים וכמובן לדאוג להתקין בחלונות סורג בטיחות סורגים לחדרי ילדים? מה הדרך הכי נכונה להגן על ילדכם באמצעות סורג בטיחות? 

לא רק בחדרי הילדים – סורגים לחדרי ילדים למניעת נפילות 

סורגים בחדרי הילדים וברחבי הבית הם הדבר הכי חשוב על מנת להגן עליהם מנפילה שאין ממנה דרך חזרה. אנחנו ברשת הגנה ,חברה משפחתית המאמינה שבטיחות המשפחה קודמת לכל. אנו מפתחים פתרונות למניעת תאונות בבית בהגנה על היקרים עלינו ילדינו והורינו. בבעלותינו מספר פטנטים המשלבים בצורה מושלמת בטיחות מירבית ואסתטיקה. 

אנו מבינים כמה חשובה היא הגנה על החלון באמצעות סורג בטיחות וכמה חשובה תחושת המרחב והחופש. פיתחנו מספר פתרונות בטוחים ואסתטיים: 

  • "השקוף שבסורגים"- סורג בטיחות שקוף מכבלים אופקיים בעובי שני מילימטרים. חזקים כמו פלדה, דקים כמו חוט סריגה, מצופים בחומר מיוחד למניעת קורוזיה, קלים לניקוי ובטוחים לשימוש. 
  • סורגים שקופים – בטיחות ויופי – סורג בטיחות שקוף עשויים מפולי-קרבונט, זהו חומר עמיד, חזק ובלתי שביר בעל שקיפות גבוהה. מעבר לכך שהסורגים שקופים ואסתטיים, הם מעניקים הגנה נוספת מפני קרני ה-UV והם בעלי עמידות גבוהה מפני השמש. 
  • סורג עם רשת – השילוש המקודש – סורג בטיחות להגנה על היקרים, רשת נשלפת נגד יתושים ואסתטיקה מדהימה שלא פוגעת בנוף או בחזות הבניין. בפתיחה של התריס, רשת ההגנה נשלפת על כל החלון מתוך בית הגלילה שלה היושב על אדן החלון ונותנת מעלה לכולו, יוצרת מעטפת הגנה מפני נפילה ומונעת חדירת מזיקים בלתי רצויים. 

סורגים לילדים – מה הכוונה? 

מצד אחד חשוב שהבית יהיה מאובטח ומצד שני חשוב שהילד לא יגדל בתחושת של כלא מסורג. ברשת הגנה אנו מייצרים סורגים לחדרי ילדים, סורגים לחדרי ילדים ולבית המעניקים תחושת חופש עם מקסימום בטיחות. רשת הגנה פועלת למעלה מעשור בפיתוח והתקנת מיגון החלונות הכולל סורג בטיחות מותאם אישי. 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת