גם וגם: הכירו את רשת הגנה – מגנה גם מנפילות וגם מיתושים!

רשת הגנה לבית - כל אחד חייב כזה

מהי בעצם רשת הגנה?

רשת הגנה כפי שהיא מוכרת לנו בישראל, היא רשת אשר מתלבשת על החלון. מטרתה היא למנוע חדירה של יתושים ומזיקים אחרים אל הבית. החיסרון הגדול של הרשת הזאת הוא המראה, מדובר על מראה מיושן שלא מתאים לבתים מודרניים. חיסרון נוסף הוא העובדה שמדובר על רשת הזזה, כלומר צריך להזיז אותה בצורה ידנית ברגע שרוצים קצת יותר אוויר. כמו כן הרשתות האלו הן בעלות נטייה להיקרע לאחר תקופה קצרה. כך שהרשת הזאת לא באמת מונעת כניסת חרקים בצורה הרמטית.

נוסף על עיניין החרקים, ישנו נושא בטיחות מפני נפילות. כידוע, הרשתות הקלאסיות אינן מונעות נפילות מחלונות, מאחר ולא זו המטרה לשמה הן נועדו. בשוק אמנם קיימות רשתות הגנה מסוגים שונים, אך עד כה אף אחת מהן לא הצליחה לספק פתרון מלא ובמחיר משתלם. בכל מה שקשור לבטיחות בני הבית ולהרחקת מזיקים, אתם ממש לא רוצים להתפשר.

גם בטיחות וגם הרחקת היתושים, שילוב מושלם.

היות ורשת הגנה היא חברה אשר עוסקת בבטיחות, התחלנו לחשוב על איך אפשר לשלב בטיחות, נוחות ומראה אלגנטי. אנו גאים להציג את רשת ההגנה המושלמת. מדובר על רשת חכמה מבוססת גלילה, בעלת מראה אלגנטי ומקסים. היא תגרום לכך שהחרקים יהיו בחוץ בזמן שאתם ישנים בשלווה בבית. כל זה בנוסף לשירות מלא הכולל, אחריות, ייעוץ ותמיכה לכל אורך הדרך.

באמצעות המנגנון הייחודי שפיתחנו, הצלחנו לפתח רשת שהיא לא רק נגד חרקים, אלא גם נגד נפילות. מדובר על רשת גלילה חכמה, תוכלו לשלוט בה גם שאתם מחוץ לבית. אם אתם לא רוצים שתהיה אפשרות לפתוח אותה למען בטיחות הילדים, זהו דבר אשר ניתן לביצוע בלחיצת כפתור אחת. כלומר שאתם עוזבים את הבית אתם יכולים לצאת בבטחה. לא יהיה לכם יותר את החשש שאחד מן הילדים יתקרב לחלונות הגבוהים. גם במקרה שהוא יתקרב הרשת תמנע ממנו את הנפילה.

מדובר על פטנט ייחודי וחדשני בארץ. כאשר יצרנו את הרשת הזאת חשבנו בראש ובראשונה על בטיחותם של הילדים.

היתרונות הנוספים שיש ברשת ההגנה:

  • עברה בהצלחה בדיקת עומסים
  • בעלת מנגנון מהיר לניתוק במקרה של שריפה 
  • אנחנו כל כך בטוחים ברשת שנתנו לכם אחריות של חמש שנים.

 

יש לכם רשת מעולה ומגינה מפני נפילות, אבל רוצים גם להנות מהנוף? בלחיצת כפתור אפשר להכניס בחזרה את הרשת אל בית הגלילה. הבונוס הגדול: אין יותר צורך לצבור אבק, את זה אפשר להשאיר לרשתות הישנות.

כאשר נבצע את ההתקנה, נדאג ליצור סימטריה והתאמה מושלמת בין רשת הגלילה לבית החלון. נדאג לכך שנציג מקצועי ומיומן יבצע את ההתקנה לשביעות רצונכם. כמובן שאנו זמינים לשאלות בכל עת.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת