סורגים שקופים לחלונות – כל הנקודות החשובות וטיפים

תמונה של סורגים שקופים לחלונות - מבית לקוח מרוצה

ביתנו הוא מבצרנו. בין קירות המבצר הזה אנו קמים כל בוקר ואליו אנו שבים בסוף היום העמוס שלנו. אם לא נרגיש בטוחים בתוך הבית שלנו, הוא כמובן לא יהיה המבצר שהוא צריך להיות. כדי לשפר את תחושת הביטחון שלנו, הומצאו הסורגים לחלונות וכמובן גם סורגים שקופים. 

 

למה להתקין סורגים בכלל?

אחד האיומים הגדולים ביותר על הביטחון שלנו בביתנו הוא הפורץ. פריצות מתרחשות בכל סביבות המגורים והפורצים לא בוחלים באמצעים. קל להגיד "לי זה לא יקרה" ולוותר על התקנת סורגים, כדי לחסוך כמה שקלים ובעיקר כדי להימנע מהפריט הבומבסטי הזה שיושב על החלון ולעתים פוגע בעיצוב הבית שלכם, עליו עמלתם כל כך קשה. אלא שחשוב לזכור – כל מי שעבר את זה, חשב בדיוק כמוכם וזה יכול לקרות לא יכול אחד מאיתנו. 

לכן, חשוב מאוד להקדים תרופה למכה ולהתכונן לכל מקרה שלא יהיה. הביטחון שלכם בביתכם הוא בחשיבות עליונה.

ההגנה הטובה ביותר מפני פריצות היא הסורגים. הסורגים, העשויים מחומרים עמידים וחזקים, יושבים על החלון ומונעים מהפורצים להיכנס. אף פורץ, מיומן ככל שיהיה, לא יוכל לעקוף סורגים איכותיים באמת.

 

מה זה סורגים שקופים?

סורגים שקופים הם סורגים שמטרתם זהה לסורגים הרגילים והמוכרים, אלא שכפי ששמם מרמז – הם שקופים. סורג שקוף עשוי מפולי קרבונט, שהוא חומר עמיד, חזק ובלתי שביר עם שקיפות גבוהה.

 

אז למה סורגים שקופים?

כאמור, אחד החששות הגדולים ביותר של אנשים בכל הנוגע לסורגים הוא עניין העיצוב. סורגים שיושבים על החלון לעתים יוצרים מראה מסורבל וכבד, שפוגע בעיצוב הכולל של הבית. 

כמובן, אם קיימת בעיה, היו בטוחים שמישהו כבר חשב על פתרון. סורגים שקופים הם בדיוק הפתרון. הסורגים השקופים, למרות הדעה הרווחת, הם לא פחות עמידים מהסורגים המוכרים. בזכות השקיפות של הסורגים האלה, כאשר תביטו מהחלון, תוכלו לראות את הנוף שלכם ללא הפרעות, עד שתשכחו שיש לכם בכלל סורגים על החלונות.

בתור בונוס קטן, הסורגים השקופים והאסתטיים הללו גם מעניקים הגנה מפני קרינת UV והם עמידים במיוחד מפני השמש. 

 

יש חסרונות?

כמובן, שום דבר לא מגיע חף לחלוטין מחסרונות. לרוב, סורגים שקופים מגיעים במרווח של 5 ס"מ אחד מהשני, מה שמקל על הצטברות לכלוכים ואבק. בנוסף, המרווח המצומצם מקשה על תהליך הניקוי ולכן רבים מעדיפים לדחות את הניקיון לאף פעם והם ממשיכים להתלכלך. כמו כן, סורגים שקופים רבים מגיעים דקים למדי. אומנם החומר חזק ועמיד, אך כאשר הסורגים דקים, זה כמובן פתח לבעיות. 

עם זאת, ניתן למצוא כיום בשוק סורגים שקופים ברמה גבוהה יותר, שמלבד העובדה שהם שקופים יותר, הם גם עבים יותר, כך שהם חזקים ויציבים אף יותר. חלק מהסורגים האיכותיים הללו מגיעים במרווחים גדולים יותר, בהתאמה אישית לצורכי הבית והחלון המסוים עליו הם מותקנים, במטרה להקל על תהליך הניקוי ולצמצם הצטברות של לכלוך ואבק על הסורג עצמו. 

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשתות הגנה לבית: מה זה והאם זה באמת יעיל?

בהצלחה!

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת