הגבהה למעקה מרפסת – כל מה שצריך לדעת

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

הגבהה למעקה מרפסת – הפתרון הבטוח ביותר

רבים חוששים, ובצדק, כי מעקה המרפסת שלהם אינו גבוה מספיק, על אף שהוא עומד בכל תקני הגובה הקבועים בחוק, ומתקינים הגבהה למעקה מרפסת או סורגים בחלונות הבתים. ההגבהה היא הפתרון הפשוט וההגיוני למניעת נפילה אפשרית מהמרפסת, של ילדים בעיקר, אך גם של מבוגרים. אם אתם רוצים להפסיק לחשוש בכל פעם שהילדים משחקים במרפסת, ולארח חברים בלי לחשוש מחוסר תשומת לב או איבוד שיווי משקל רגעי של אחד האורחים, הגבהת מעקה המרפסת היא הדבר הנכון לעשות. מומחי חברת רשת הגנה, המתמחה בפתרונות חדשניים לבעיות בטיחות בבית, מסבירים על ההגבהה הפשוטה שמונעת נפילה.

הגבהה למעקה מרפסת, למה לי?

קודם כל, והזכרנו זאת בפסקה הקודמת, כדאי להתקין הגבהה בכל מקרה שבו אתם חשים דאגה מפני נפילה, ולא חשוב מה הגובה של המעקה כרגע. מעבר לכך, כדאי להתקין הגבהות למעקה המרפסת בדירות ישנות שלא עברו שיפוצים זמן רב, וכמובן, במקרה שאתם רוצים לשדרג את המרפסת מבחינה עיצובית.

מהם סוגי ההגבהות הקיימים?

ברוב המקרים, הגבהה למעקה מרפסת היא בעצם בניית מעקה נוסף על גבי הקיים. ניתן להמשיך את המעקה באותו חומר ובאותו עיצוב, ניתן לבנות את כל המעקה מחדש ולהגביה אותו, וניתן לבנות מעל המעקה הקיים תוספת. רוב ההגבהות חוסמות את האוויר הנכנס לדירה דרך המרפסת, ורוב האנשים לא שמים לב לכך עד שכבר מאוחר מדי, בניגוד להתקנת רשתות לחלונות, למשל. לעיתים מותקנת הגבהה מזכוכית, כדי לאפשר לדיירים להמשיך להינות מהנוף, אך זרימת האוויר נשכחת, ונפגעת.

הגבהה קצת אחרת

חברת רשת הגנה מציעה הגבהה קצת אחרת – מסגרת אלומיניום המתלבשת על כל מעקה קיים, ובתוכה עוברים כבלים מיוחדים מנירוסטה. ללא חסימת הנוף, ללא חסימת האוויר, ללא צורך בשיפוצים ובנייה, ובצורה בטיחותית מלאה. הצורך הבטיחותי הוא החשוב ביותר בעת התקנת הגבהת מעקה למרפסת, ואת ההגבהה שלנו ניתן לחבר בצורה בטיחותית לכל מעקה קיים, ובקלות. ההגבהה פריקה אמנם, כך שניתן להעבירה ממקום למקום, אך לא ניתן להזיזה ממקומה כך סתם. השלבים בהגבהה עשויים כבלים מיוחדים המונעים את הנפילה מחד, ומאפשרים את ההנאה מהנוף ואת זרימת האוויר החופשית אל תוך הבית.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל העמוד שלנו – הגבהת מעקה מרפסת.

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת