סורגים לחלונות – התקנת סורגים הדור החדש

סורגים שקופים

התקנת סורגים לחלונות – מידע מקיף

אחד הדברים החשובים ביותר לסידור מייד עם הכניסה לדירה חדשה, בעיקר אם יש לכם ילדים, הוא התקנת סורגים לחלונות. הרבה התלבטות אין- DEGELהצורך הבטיחותי גובר על כל שאר השיקולים כמו אסתטיקה או עלות כספית, שהם זניחים מול האפשרות שהילדים היקרים לנו ייפלו החוצה. על השיקולים האלה חשבו בכל זאת בחברת רשת הגנה, המתמחה במציאת פתרונות ייחודיים וחדשנים לענף הבניה, וייצרו עבורנו סורגים בטיחותיים ובלתי נראים, וסורגים הניתנים להסרה בכל רגע נתון. לא מאמינים? תקראו בעצמכם.

לכל בעיה יש פתרון

כאמור, הצורך הבסיסי עליו נותנים מענה הסורגים הוא הצורך הבטיחותי, כלומר למנוע נפילת ילדים או חפצים מגובה רב. בבואנו לפתח את סורגי הבטיחות החדשים הוספנו את הדרישות לשמירה על אסתטיקה סבירה, שמירה על מראה הנוף מהחלון ועל זרימת אוויר לחדר, וכן חיבור קל ופשוט לחלון קיים המאפשר לסורגים מעוצבים להיות בטיחותיים רוב הזמן אך מאפשר גם הסרה מהירה במקרה חירום.

ומה יצא?

לאחר חשיבה מאומצת ונסיונות רבים, מצאנו את הפתרון המושלם:
• הסורגים שלנו חזקים, ויכולים לשאת גם משקל של 100 ק"ג בעת הצורך.
הסורגים שקופים, כך שאינם מכערים את החדר ואינם מפריעים להביט בנוף הנשקף מהחלון.
• חיבור הסורגים מאפשר פתיחה וסגירה שלהם על פי הצורך, כולל פירוק מהיר במקרי חירום.
• הסורגים ניתנים לחיבור לכל תריס גלילה קיים, חשמלי או ידני, וכן לחלונות הזזה, במידה ויש רווח המאפשר זאת בין הקיר לחלון.
שני בונוסים נוספים שלא כיוונו אליהם מראש ובכל זאת הרווחנו הם הגנה מפני כניסת יתושים וחרקים אחרים, וכן מערכת ניקוי עצמי של הסורגים בעת פתיחה וסגירה של התריס.

סורגים לחלונות – במה מדובר?

סורגים לחלונות מבית רשת הגנה עשויים רשת של פיברגלס שקוף, כך שהם עונים על כל הדרישות שכבר הזכרנו: בטוחים לחלוטין לשימוש ומבטיחים בטיחות מלאה לילדים, בלתי נראים כמעט, מאפשרים אוורור מלא של החדר, ניתנים לפירוק והרכבה בקלות במקרה הצורך, מתחברים כמעט לכל חלון קיים, פתיחתם נשלטת בקלות וניתן לבטל אותה כאשר הילדים אינם בבית ועוד. כאמור, הסורגים השקופים מונעים גם את כניסת של היתושים לבית, כך שהרווחנו שני מנגנוני הגנה במוצר אחד.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – שקיפות מלאה: בוחרים בסורגים שקופים 

בהצלחה!

 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת