סורגים לבית- 4 הדברים החשובים שעליכם לדעת

איש מקצוע מבצע התקנת סורג מקצועית - רשת הגנה

סורגים הם פריט חובה בכל בית ודירה הממוקמים בקומה ראשונה ומעלה, והם מומלצים מאוד גם עבור מי שמתגורר בבית קרקע. מצד אחד, סורגים לבית משרים תחושת הגנה וביטחון ומגנים על הבית מפני כניסת פורצים דרך החלונות. אך חשוב מכך, הסורגים שומרים על יושבי הבית, ועל ילדים בפרט, מפני נפילות.

 

אנשים רבים מעוניינים בסורגים לבית, אבל אינם מעוניינים בחסימה של האור ושל הנוף הנשקף מהחלונות, ובסורגים עבים ובעלי מראה כבד. בדיוק עבורם, נוצרו פתרונות ופטנטים חדשניים, אשר מאפשרים ליהנות מבטיחות מירבית, עם מינימום הפרעה לתחושת המרחב והנוף. 

 

אז מהם 4 הדברים החשובים שעליכם לדעת בעת בחירת סורגים לבית?

 

  1. סורגים לבית לא חייבים לחסום את הנוף – הסורגים המסורתיים עשויים מפסים של מתכת עבה, אשר חוסמת את הנוף ויוצרת תחושה של תא כליאה. כיום ניתן למצוא פתרונות שיאפשרו לכם ליהנות מהגנה מלאה מפני פריצות ומפני נפילות, יחד עם זאת לא יחסמו את הנוף וישאירו לכם תחושה של מרחב פתוח. סורגים שקופים, למשל, עשויים מפולי קרבונט שהינו חומר שקוף ואסתטי, ויחד עם זאת חזק מאוד. הדבר מאפשר לו לעמוד בעומס רב, דבר המונע נפילות ומקשה על הפריצה לתוך הבית. בנוסף, החומר חוסם חלק ניכר מקרינת UV ועמיד בפני השמש. על כן, איכותו ושקיפותו נשמרות לאורך זמן רב מבלי להצהיב, כך שתוכלו ליהנות מיתרונותיו לאורך שנים רבות.

 

  1. יש להקפיד על מרחק מקסימלי בין הסורגים על מנת לשמור על בטיחות הילדים – על פי רוב, הסורגים מותקנים בבית על מנת למנוע מילדים את האפשרות לטפס על המרפסת או החלון, דבר שעלול, חס וחלילה, להסתיים בנפילה. 

בעת בחירת ותכנון הסורגים לבית, חשוב מאוד להקפיד שהמרחק בין הסורגים לא יעלה על 10 ס"מ. מרחק גדול מ-10 ס"מ, אינו בטיחותי דיו עבור ילדים, ועשוי לאפשר להם להכניס את הראש אל בין הסורגים. 

 

  1. בחירה בסורגים לבית העשויים מהחומרים הנכונים, תשמור על איכות הסורג לאורך זמן – כולנו מכירים את סורגים המתכת הוותיקים שהחלידו לעיתים תכופות, והצריכו צביעה חוזרת וטיפול שוטף. כיום, ניתן למצוא סורגים עדינים, דקים ואסתטיים העשויים מחומרים מיוחדים, אשר אינם מחלידים, ואינם מאבדים מאיכותם לאורך זמן. בין היתר, ניתן למצוא סורגים העשויים מכבלים שעבריים הוא כ-2 מ"מ, אשר מצופים בחומר מיוחד המונע קורוזיה. סורגים מסוג זה הינם קלים לשימוש ולניקוי, ועל אף עוביים הדק הם מסוגלים לעמוד בעומס רב.

 

  1. כיום אין יותר צורך לבחור בין תריס גלילה, סורגים ורשת הגנה מפני יתושים – רוב האנשים היו שמחים ליהנות מהיתרונות שמקנים כל אחד מהמתקנים הללו. יחד עם זאת, התקנה של שלושת אלה יוצרת מראה מאוד מסורבל, ובתלות בסוג החלונות, לא תמיד תהיה אפשרית. 

ב"רשת הגנה" הצליחו ליצור פתרון מושלם, אשר יאפשר לכם ליהנות משילוב של שלושת אלה יחד. הפתרון הינו סורגים עם רשת לחלון, אשר מתלבשים על גבי תריס הגלילה, ומשלבים סורגים אסתטיים יחד עם רשת דקה המגינה מפני כניסה מזיקים מבחוץ. הרשת מורכבת על גבי תריס הגלילה ומתרוממת בעת פתיחת התריס. כך, הרשת והסורגים נשלפים ועולים כלפי מעלה, באופן המאפשר לכם ליהנות מהנוף ומזרימת האוויר. ההתקן בעל מנגנון המאפשר לנתק ולחבר אותו מחדש במהירות, כך שהוא תואם את דרישות מכבי האש. 

 

לסיכום

 

סורגים לבית הם עולם שלם, והוא עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות. מי שחשוב לו לשמור על תחושת הביטחון בנוסף על תחושת המרחב, יוכל למצוא בחברת "רשת הגנה" שלל של פתרונות יעילים ואסתטיים, שיתאימו לכל חלון ולכל מרפסת. 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת