רשת למרפסת | בטיחות, יופי ומה שביניהם

רשת למרפסת עם גלילה

חלון המרפסת הינו החלון הגדול ביותר בבית, אשר מולו אנחנו נהנים לשבת, לקבל אור ולצפות במתרחש בחוץ. מכיוון שמדובר בחלון גדול, יכולים להיכנס דרכו יתושים וזבובים רבים וכאשר מדובר על בתי קרקע, חלון המרפסת יכול לזמן לתוך הבית גם נחשים ואורחים בלתי רצויים נוספים. עד היום, הפתרון היחידי למניעת כניסה של אלו היו דלתות הזזה למרפסת עם רשתות עשויות מתכת זולה. רשתות אלו נקרעות בקלות והינן בעלות מראה מסורבל, שחוסם חלק מהנוף ואף מצמצם כניסה של אור לתוך הבית. הדבר הביא לכך שרבים העדיפו את הנוף והאור ועל כן ויתרו על רשת למרפסת, וכתוצאה מכך סבלו ממטרד של יתושים וזבובים שנכנסו לבית. כיום, ניתן למצוא רשת למרפסת בעלת מראה עדין ואסתטי, אשר תמנע כניסה של חרקים, מבלי להתפשר על נוף פתוח ועל תחושת מרחב.

 

כיצד מומלץ לבחור רשת למרפסת?

 

על מנת שתוכלו ליהנות מהאור ומהנוף הנשקף מהמרפסת, חשוב שהרשת תהיה כמה שפחות בולטת ומורגשת. כאמור, הרשתות הוותיקות היו עשויות ממתכת ויצרו מעין צל כהה שפגע בהנאה מהמרפסת. טכנולוגיות חדשות, אפשרו יצירה של רשתות בעלות מראה עדין ושקוף, שאינו חוסם אור ומאפשר כניסה כמעט מלאה שלו לתוך הבית. רשתות אלה עשויות מחומרים איכותיים שאינם נקרעים בקלות, ועל כן נשמרים לאורך זמן.

אחת הבעיות עם חלונות הזזה למרפסת היא שפעמים רבות, אנו נוטים לשכוח את דלתות המרפסת פתוחות או לא סוגרים אותן באופן מלא, מה שמאפשר כניסה של חרקים ובעלי חיים לתוך הבית. הפתרון האולטימטיבי לכך הינו רשת גלילה למרפסת. בפתרון זה, הרשת למרפסת מתוחה לכל אורכו של החלון באופן הרמטי, כך שאין אפשרות שלא לסגור אותה באופן מלא. כך, בכל פעם שתגללו כלפי מעלה את הרשת, היא תנע באופן מלא ומוחלט כל אפשרות לכניסה של חרקים ובעלי חיים מבחוץ.  

 

רשת למרפסת לשמירה על הבטיחות

 

אפשרות נוספת לפתרון עבור רשת למרפסת הינה סורגים בשילוב רשת. מדובר בסורגים אשר נועדו למנוע נפילות, שביניהם מתוחה רשת להגנה מחרקים. כך, שנוסף על מניעת כניסה של מזיקים לתוך הבית, הרשת משמשת גם למטרות בטיחות.

הרשת למרפסת מתלבשת על המנגנון הקיים של תריס הגלילה החשמלי, ועל כן תתאים לכל המרפסות אשר בהן מותקן תריס גלילה כזה. בפתרון זה, לרשת המרפסת יש מנגנון אשר מותקן בתחתית חלון המרפסת שבתוכו נמצאים הסורגים והרשת. את המתקן מחברים אל תריס הגלילה החשמלי, כך שבעת גלילת התריס כלפי מעלה, הרשת והסורגים נפרסים ועולים יחד איתו, עד למתיחתם המלאה וההרמטית על גבי כל חלון המרפסת. מכיוון שהרשת מחוברת ישירות לתריס, אין לחרקים ולבעלי חיים מבחוץ כל אפשרות להיכנס, שכן ישנם שני מצבים בלבד, או שהתריס סגור או שהרשת מתוחה, מבלי שחלון המרפסת יישאר חשוף, ולו לרגע.

חשוב לציין, הרשת הינה קלה ביותר, ועל כן אינה מעמיסה על המנגנון של התריס החשמלי, ואינה יכולה להזיק לו.

 

לסיכום

 

רשת למרפסת היא אביזר חובה בכל בית, ובלעדיו, הבית פתוח לרווחה לכניסה של חרקים ומזיקים מבחוץ. מי שנמנע עד היום מהתקנת רשת בשל מראה מגושם וחוסר רצון לתקן את הרשת לעיתים תכופות, יוכל למצוא היום רשתות איכותיות, עמידות ובעלות מראה עדין מאוד. בחברת "רשת הגנה" תוכלו למצוא רשת למרפסת באיכות גבוהה עם מנגנון שימנע באופן הרמטי כניסה של חרקים מבחוץ. מי שיבחר בכך יוכל לשלב את הרשת למרפסת גם עם סורגי בטיחות בעלי מראה עדין, למניעת נפילות.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת