רשתות הגנה מוצר הכרחי לבית

רשתות הגנה דוגמא

במלחמה הבלתי פוסקת נגד יצורים לא רצויים קיים קו הגנה ההכרחי לניצחון והן רשתות ההגנה. הם מונעות מאורחים לא רצויים ממלכת החרקים להיכנס למרחב הפרטי שלנו ולהפריע לנו בשלוותינו. אך איך תהליך התקנת רשתות ההגנה עובד ? ואיזה סוגים של רשתות הגנה קיימות ?  במאמר הקרוב תקבלו את המידע המלא שיעזור לכם לבחור נכון.

 

סוגי הרשתות

 

באופן מפתיע ,קיימים מגוון רשתות שלכל אחת מהן תפקיד ייחודי עבורה או תכונה ייחודית ולכן תחילה, עלינו לבחור ברשת הנכונה. עבורינו.

קיימות שתי סוגי רשתות ולהן שתי צבעים: 

רשת נגד יתושים חשמלית או ידנית

כשמה היא רשת קלאסית נגד יתושים, הרשת הפשוטה ביותר. הרבה מכירים אותה בווריאציה הנפוצה ביותר, רשת שזזה מימין לשמאל ( או משמאל לימין) על גבי מסילה פשוטה ומעניקה פתרון מינימלי להגנה מפני יתושים. אך רשת נגד יתושים חשמלית הינה רשת גלילה שנפתחת באופן חשמלי ומציעה הגנה מהודקת יותר.

 

רשת נגד חרקים חשמלית או ידנית

ממש בדומה לרשת נגד יתושים, הרשת נעה או באופן ידני או כגלילה חשמלית אך רשת נגד חרקים מציעה אטימה מוחלטת ומונעת מכל סוגי החרקים להיכנס לרחבי הבית. הרשת מתחברת לגלילה הקיימת דבר החוסך מנוע נוסף ותשלום מיותר.

 

רשתות רגילות ושקופות

הרשתות עצמן עשויות מחומר עמיד בפני רוחות, גשמים, חום וקור. לרשתות צבע אפרפר. אך הרשתות השקופות מציעות אותן תכונות כמו הרשתות הרגילות רק, שקופות לחלוטין. דבר זה מאפשר לסביבה להיטמע בבית בצורה מושלמת ללא הפרעות. ישנן 2 ארצות המספקות רשתות. הראשונה סין, זולה יותר אך המוצר זול יותר וארה"ב שהאיכות גבוהה וגם המחיר.

 

רשתות הגנה – תהליך ההתקנה

כאשר בחרתם את רשת ההגנה הנדרשת והנכונה עבורכם, מגיע מתקין מומחה, לוקח מידות מדויקת לחלון, למסילות ולכל משתנה שהוא צריך להכיר. המתקין גם יעבור איתכם על התוכניות ויציג את הפתרונות המושלמים עבורכם. לאחר מכן יוודא שקיימות התושבות הנכונות בחלון ואם לא ידאג להתקין אותם. מדובר במסילה ממתכת שעלייה ציפוי מגן המאריך את חייה באופן משמעותי. תהליך ההתקנה אומנם פשוט אך מדויק לכן יש להצטייד במתקין איכותי שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויעניק את המוצר האיכותי ביותר של השוק יש להציע ושישמר לאורך זמן ארוך.

 

איך לבחור מתקין איכותי ?

בעוד שהשוק מלא בשרלטנים שלא מספקים רשתות הגנה איכותית ומעניקים תהליך התקנה לקוי ישנם כמה מתקינים בודדים שעושים את זה בצורה המקצועית ביותר עם סטנדרט ביצוע גבוהה. כדי לדעת אם מתקין הוא איכותי עלינו לוודא שהוא עומד מאחורי עבודתו ורשתות ההגנה שלו ומעניק אחריות ועדיף כמה שיותר ארוכה. בנוסף במידה ובידו פטנט מדובר במקצוען. להמציא פטנט אומר שהמתקין מעורה בענף ומבין אותו עד לפרטים הקטנים ביותר. חשוב בנוסף לוודא שעבודתו נקייה והוא לא פוגע בחזית הבניין דבר שהרבה מתקינים נופלים בו.

 

לסיכום 

רשתות הגנה הן מוצר שלרוב לא שמים לב אליו אך מעניק בשקט וצניעות את ההגנה לה אנו צריכים. עכשיו שהכרתם את כל הסוגים של רשתות ההגנה, אתם יודעים על תהליך ההתקנה ואתם יודעים איך לבחור מתקין איכותי שיספק את המוצר האיכותי ביותר בשוק קיימת ביידיכם הבחירה, להתפשר ולהשתמש בשירותיו של שרלטן או לעבוד עם רשת ההגנה ולקבל מוצר איכותי שיחזיק שנים ויספק הגנה מלאה. במה תבחרו ?

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת