רשתות גלילה לחלונות | הטיפים לבחירה המושלמת

רשת גלילה לחלונות מקרוב

רשתות גלילה לחלונות הוא המוצר החם ביותר בשוק רשתות ההגנה. בעוד שבעבר, הרשתות היו מותקנות על אותה מסילה של החלון והעניקו הגנה חלקית, כשלים מכנים רבים והרבה צרות בעת ניקיון ותחזוקה,כיום, רשתות גלילה לחלונות מעניקות את הפתרון לבעיות אלו ובחן מגנות על הבית מפני מזיקים. אך לרבים אין מושג איך לבחור את הרשת הנכונה ובדיוק לשם כך, אספנו את הטיפים ההכרחיים בעת השתדרגות לרשתות גלילה לחלונות כדי שתדעו איך בוחרים נכון.

 

רשתות גלילה לחלונות – מה זה ?

לפני הכל עלינו להבין מה בכלל אומר המונח רשתות גלילה לחלונות ואיך הוא שונה מהרשתות המוכרות הנמצאות בבתים רבים ברחבי הארץ. רשתות גלילה לחלונות מותקנות חיצונית לחלון ולא חולקות מסילה עם החלונות עצמם בניגוד לרשתות המוכרות. קיים מנגנון פשוט המאפשר לרשתות לעלות ולרדת בעת הצורך כרשתות גלילה ולא להחליק ימין או שמאל בתיאום לקויי עם החלון הקיים.

 

מה היתרונות ברשתות גלילה לחלונות ?

בזכות העובדה שרשת הגלילה לא חולקת מסילות עם החלונות היא מסייעת בהנגשת החלונות לצורכי ניקוי ואחזקה אך גם בתפעול וחופשי של החלונות הרי אין עוד אובייקט שחולק איתם מסילה. אך היתרונות המשמעותיים ביותר של רשת הגלילה הן בעת אחזקה וניקיון של הרשתות עצמן. בעבר היינו צריכים לפרק את כל החלונות כדי לנקות את הרשת אך כיום כל מה שעושים זה לנתק הרשת ולנקות בחופשיות.

 

הטיפים לבחירה המושלמת

 

טיפ #1

עליכם לקחת בחשבון שבעת התקנת רשתות גלילה לחלונות מותקן תושבת חיצונית לחלון דבר העלול לפגוע באסתטיקת הבית לכן, עליכם לבחור חברה אשר מציע מנגנון שמעניק עיצוב אחיד עם מסילות החלון.

 

טיפ #2

עליכם לבחור ברשת גלילה שהחברה המתקינה תבעה על המנגנון שלו פטנט. כאשר חברה תובעת פטנט על המנגנון משמע שהיא מכירה אותו על בוריו ויכולה להבטיח שמדובר במנגנון איכותי שיעניק תפעול חלק של הרשתות

טיפ #3 

עליכם למצוא חברה שעומדת מאחורי הרשת הגלילה שלה ונותנת לפחות 10 שנות אחריות עליו. כך תבטיחו שכל תקלה שכלולה באחריות תבוטח לטווח ארוך אך חשוב מכך, תמצאו חברה רצינית שמאמינה במוצר שלה.

 

טיפ #4

עליכם למצוא חברה שהעבירה את רשתות הגלילה לחלונות אשר היא מציעה בבדיקת עומסים. בדיקת עומסים היא בדיקה אשר מדמה תנאי קור, חום, גשם, רוח והתנגדות אשר בחונים אם רשת הגלילה והמנגנון עומדים במבחן התוצאה ומאפשרים תפעול שלם גם בתנאי קיצון. 

 

טיפ #5

עליכם לבחור חברה אשר מייצרת את רשתות בגלילה שלה להבטחת איכות מקסימלית. כאשר מיובאים מנגנונים שלמים מחול איכותם יורדת משמעותי בגלל תנאי אחסנה לקויים, מכות ופגיעות בעת שינוע וחוסר השגחה בעת ייצור. כאשר רשתות הגלילה הן תוצרת כחול לבן מובטחת איכות גבוה ובקרה על תהליך הייצור גם כי הכוח המייצר יקר ואיכותי יותר אך גם כי הכל קורה תחת מטרייה אחת עם אינטרס משותף, לייצר את המוצר האיכותי ביותר.

 

לסיכום

עכשיו שקיבלתם את הטיפים לבחירת רשתות גלילה לחלונות אתם מוכנים לבצע את הבחירה המושלמת. עקבו אחרי הטיפים באדיקות ותהנו ממוצר שישמר לכם שנים רבות ויתן לכם שקט בחום הדרת המזיקים. חברת רשת הגנה גאה להוביל בתחום אז כדי שתקבלו את רשת הגלילה המושלמת עבורכם. השאירו פרטים עוד היום =>

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת