רשתות נגד חרקים – שאלות ותשובות

רשתות נגד חרקים - רשת הגנה

רשתות נגד חרקים – המאמר השלם

אם הגעתם לשלב שבו צריך לבחור רשתות נגד חרקים, כנראה כבר הגעתם למצב שבו אתם מתגרדים ונעקצים. אבל במה כדאי לבחור? אם עד לפני מספר שנים היו רק מספר מצומצם של רשתות נגד חרקים,

בימינו אפשר לראות שישנו מבחר גדול בדרגות מחיר שונות. במאמר הבא נענה על כל השאלות שלכם בנוגע לרשתות נגד חרקים.

למה בעצם חייבים רשתות נגד חרקים?

זהו כנראה האמצעי הפשוט והבטוח ביותר שימנע כניסת חרקים. הפתרונות האחרים הם להשתמש בקוטלי חרקים או בחומרים אחרים שימנעו מהם להיכנס, זה לא משנה באיזה קוטל חרקים תבחרו, בסופו של דבר,

רק רשתות נגד חרקים יספקו לכם פתרון קבוע.

אפשר לשלב בין רשתות נגד חרקים לבין תריסי הגלילה?

בימינו מרבית הבתים החדשים הם בעצם בתים חכמים, ניתן לשלוט בחלונות באמצעות שלט או באמצעות אפליקציה. בהחלט אפשר לשלב בין רשתות נגד חרקים לבין תריסי הגלילה, בדרך זו תוכלו בעצם לפתוח ולסגור את הרשתות גם מרחוק.
מדובר בפתרון יעיל שיכול למנוע כניסה של חרקים גם שאתם לא בבית.

מהם סוגי הרשתות הנפוצות?

רשת אלומיניום – 

מדובר כנראה ברשת הנפוצה ביותר שתוכלו למצוא, היא עמידה ופשוטה להתקנה. היתרון הגדול שלה הוא העובדה שהיא נשלפת – דבר שהופך אותה לפשוטה לניקוי, תיקון והחלפה. אבל החיסרון הגדול שלה הוא העמידות, במקרים רבים מדובר ברשת עדינה למדי, היא יכולה להיקרע בשל מגע עם בעלי חיים, ילדים ומזג אוויר סוער. חשוב לזכור שישנן רשתות אלומיניום בכמה דרגות מחיר, לכן כדאי להשקיע קצת יותר, כך תוכלו לקבל רשת שתשמש אתכם למשך כמה שנים.

רשת פיברגלס שקופה –

 מדובר ברשת שאפשר לראות אותה בבתים רבים בשנים האחרונות, היתרונות הגדולים שלה היא העמידות והחוזק. היא יכולה להחזיק מעמד כמה שנים, ובנוסף לכך היא חזקה למדי ויכולה לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, גם אם יש לכם בעלי חיים או ילדים, הם כנראה לא יצליחו להרוס אותה. אבל הסיבה שמרבית האנשים בוחרים בה היא הסיבה האסתטית, היא מאפשרת לראות את הנוף ללא הפרעה, בניגוד לסוגי הרשתות האחרים שמונעים להנות מהבריזה והנוף. חשוב מאוד לבדוק שהרשת לא מפריעה לזרימת האוויר, בדרך כלל הדבר מצוין על האריזה.

רשת גרמנית –

מדובר ברשת איכותית מאוד, היא חזקה ועמידה, היא עשויה מפוליאסטר ומשולבים בה סיבי פחמן. החיסרון היחיד שלה הוא העובדה שהיא יקרה למדי. זאת הסיבה שהיא נפוצה פחות בישראל.

איך להתקין את הרשת?

במקרים רבים תוכלו להתקין את הרשת לבד, אבל תמיד כדאי לבדוק את האפשרות להתקנה מקצועית של הרשת, בדרך זו תוכלו לדעת שאתם מתקינים את הרשת המתאימה. כמו כן תוכלו לקבל את השקט הנפשי שהרשת מותקנת כראוי. ברגע שאתם משתמשים בשירותי התקנה של חברה מקצועית, תקבלו גם אחריות. 

אפשר לרכוש רשתות מעוצבות?

אפשר למצוא מגוון רחב של רשתות מעוצבות, לא רק שהן לא יהוו מפגע אסתטי לבית, הן אפילו יוסיפו למראה של הבית. אומנם מדובר ברשתות שהן בדרך כלל יקרות, אבל שחושבים על התרומה שלהן לבית, בהחלט מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הארוך.

כמה זמן הרשת תוכל להחזיק?

זאת שאלה שרבים תוהים לגביה, מרבית הרשתות יחזיקו בין שנתיים לחמש שנים. אבל ישנה חשיבות רבה לסוג הרשת ולחשיפה למזג האוויר. נקודה נוספת שחשוב לשים עליה כאשר רוכשים רשת נגד חרקים היא התחזוקה – האם מדובר ברשת שאפשר לנקות אותה בקלות? זהו אחד מההבדלים המשמעותיים ביותר בין הרשתות הזולות ליקרות. 

רשת נגד חרקים – מחיר

העלויות יכולות להתחיל מכמה עשרות שקלים למטר, המחיר נקבע לפי סוג הרשת וגודל הרשת. חשוב מאוד להתאים את סוג הרשת לסוג הבית שאתם גרים בו, לדוגמה: רשת שתצטרכו בבית פרטי, היא לא בהכרח אותו סוג הרשת שתתאים למרפסת בקומה העשרים. לכן רצוי להתייעץ עם חברה מקצועית לפני שמבצעים את הרכישה.

איך אפשר לדעת שהרשת היא באמת בטוחה לשימוש?

אומנם מדובר ברשת נגד חרקים, אבל עדיין כדאי לבדוק שהרשת עומדת בתקני הבטיחות הישראליים, תו התקן הישראלי ייתן לכם שקט נפשי לכך שאתם מקבלים מוצר איכותי שלא מזיק לסביבה ויסייע לכם בהרחקת החרקים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל רשתות נגד חרקים – כל הטיפים.

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת