לראות מבעד לסורגים שקופים: כן, הם קיימים

דוגמא של סורגים - רשת הגנה
סורגים שקופים

המטרה העיקרית של התקנת סורגים היא למנוע מקרי פריצה או חדירה לבית דרך חלונות או דלתות. רוב האנשים בארץ מרגישים צורך בביטחון כזה, בשל המציאות שחייבים להכיר בה ולהיערך לקראתה.

מצד שני, רוב בעלי הבתים אינם מוכנים להתפשר על פגיעה בעיצוב הבית ובעיקר לא מוכנים לחיות במקום שנותן להם תחושת כלא. אבל היום, הודות לטכנולוגיה מתקדמת, אפשר להתקין בבית סורגים שקופים שמאפשרים לכם לראות את העולם מבעדם, שמיוצרים מחומרים שקופים דמויי זכוכית.

זקוקים לאמצעי הגנה מעבר למערכות הביטחון הביתיות? הפתרונות זמינים

אם אתם מרגישים שאתם צריכים יותר מאשר אמצעי מעקב אלקטרוניים שפועלים מסביב לשעון, סורגים שקופים הם חלופות הולמות.

הם מתאימים להתקנה על חלונות קטנים, במיוחד בדירות בקומות קרקע, ומומלץ להתקין אותם גם אם אתם לא גרים בשכונה מסוכנת.

פוליקרבונט להצלתכם

במשך שנים, האפשרות היחידה הייתה התקנת סורגים ממתכת, בעיצוב חסר אסתטיקה. הם חסמו את הנוף ופגעו בעיצוב הפנים של הבית, אבל אז הגיעה טכנולוגיית פוליקרבונט ששינתה את כל זה. זהו חומר קשה מאוד וקל מאוד, ובמובנים מסוימים, הוא אפילו חזק יותר בהשוואה למתכת. לא ניתן לכופף או לנתק אותו כמו שניתן לנתק סורגי ברזל או מתכת, והתוצאה היא סורגים שקופים שהם  פשוט יציבים ויפים.

פוליקרבונט הוא גם חומר שקוף שאינו מחליד כמו סורגי ברזל או מתכת, כך שהתקנת הסורגים פירושה התקנת סורגים שאינם דורשים תחזוקה או צביעה. אם אתם רוצים לנקות אותם, אתם פשוט מנגבים אותם עם מטלית לחה או אולי קצת מים וסבון.

מגוון צורות וגדלים

בחברת רשת הגנה תוכלו למצוא מגוון סורגים שקופים בגדלים ודגמים שונים, כולל אפשרויות התקנה לרוחב החלונות, על מנת להשיג כיסוי מלא ואסתטי.

הם מגנים על דיירי הבית לא רק מפני פריצות אלא גם מפני נפילות ילדים ומאפשרים לכם לפתוח את החלונות ולאוורר את הבית ללא חשש.

חושבים על בטחון ביתכם?

אנחנו מספקים אמצעי הגנה ואבטחה בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולסגנונות העיצוב המועדפים עליהם.

בגישת שירות פורצת דרך עם התקנת סורגים שקופים מעוצבים שכמעט ולא מורגשים בבית, אתם משיגים תרומה משמעותית לסגנון העיצוב של הבית, דווקא מפני שהם כמעט ולא נראים, לא מורגשים, לא חוסמים את תנועת האוויר, לא פוגעים בנוף הנשקף מהחלונות, אבל כן מספקים את כל ההגנה שאתם מחפשים, ברמה הגבוהה ביותר.

מלבד סורגים שקופים, יש לנו גם אפשרויות התקנת או הגבהת מעקות, רשתות להגנה מפני יתושים ושפע מוצרי בטיחות ומיגון עם דגש חזק על עיצוב אסתטי וייצור מוצרים מחומרים איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות. אז פשוט בחרו את אמצעי ההגנה המועדף עליכם, ונדבר על הגנת ביתכם במונחים של פתרון בעיות.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת