רשתות לחלונות: מה נכון לבית שלכם?

רשת הזזה נגד יתושים
רשת הזזה נגד יתושים

השאלה אם להתקין רשתות לחלונות או לא היא השאלה הגדולה שמעסיקה אלפי בעלי בתים המחפשים אפשרויות החלפת אמצעי המיגון של החלונות שלהם. רשתות לחלונות הן רצועות שעשויות מחומרים דמויי מתכת או ויניל, שמותקנות בתצורת רשת על חלון.

בעלי בתים אוהבים אותן מכיוון שהן יוצרות מראה קלאסי, ואם בוחרים רשתות מהחומרים הנכונים, הן גם לא חוסמות את תנועת האוויר והנוף. אז האם רשתות לחלונות מתאימות לבית שלכם? בואו נעבור על מה שאתם צריכים לדעת על מנת להחליט.

עיצוב אדריכלי חדש של רשתות

רשתות לחלונות יכולות להיות בעיקר כתכונה אסתטית, אבל הן משמשות בעיקר לתפקיד חשוב של הגנה על הבית מפני חדירת יתושים ומזיקים, או כאמצעי הגנה נוסף מפני פורצים. אחד הגורמים הגדולים ביותר שיש לקחת בחשבון בשאלת התקנת רשתות על החלונות היא סגנון הבית שלכם.

ההנחיה הטובה ביותר כאן היא החשיבה על הבית שלכם במונחים של חלוקה לאחת משתי קטגוריות: מסורתיות או עכשוויות. לבתים בסגנון מסורתי היו רשתות על החלונות מאז הימים הראשונים של ארצנו, ולכן רשתות לחלונות נראות הכי טוב בבתים אלו.

אילו בתים נראים טוב עם רשתות לחלונות?

אז מצד אחד, אם יש לכם בית מעוצב באחד מהסגנונות האדריכליים המסורתיים, החלונות שלכם ייראו הכי טוב עם רשתות. מצד שני, רשתות עם דפוסים עיצוביים מעניינים, יכולות להוסיף קצת הסחת דעת מנוף שמשקיף אל הבית ממול, או אל רחוב משעמם.

מכיוון שרשתות לחלונות הן בחירה סגנונית, כדאי לקבוע אם הן מתאימות לבית שלכם או לא, מבחינת מראה, על מנת לשמור על עיצוב החלון, ובמיוחד לחלונות עץ.

יחד עם שיקולי האסתטיות של הרשתות, הן מגיעות עם כמה יתרונות כמו למשל הפחתת חדירת שמש חזקה לבית, והפחתת טמפרטורות חמות באמצעות חסימת כמות חום השמש שנכנסת, ובאופן כללי, יכולות להפחית את חשבונות החשמל של הבית שלכם.

העיצוב הוא הכול, אבל לא העיקר

כשמדובר בשאלה אם להתקין רשתות לחלונות או לא, בעידן המודרני, התשובה טמונה בסגנון העיצוב המועדף. רשתות לחלונות משמשות הרבה מעבר לתפקוד שיש לו ערך אסתטי. הן משמשות להגנה מפני חדירת יתושים ומעופפים בעונת הקיץ, ומקשות על פורצים להיכנס לבית.

אז כשאתם לוקחים בחשבון את מערך השיקולים בעד ונגד התקנת רשתות על החלונות בביתכם, מומלץ לחשוב במונחים של אסתטיקה, מעשיות והגנה, ולהגיע להחלטה הנכונה.

בשורה התחתונה, אנחנו כאן כדי לעזור

למידע נוסף, תוכלו להתרשם מהסרטונים באתר של חברת 'רשת הגנה' ולהחליט מה מתאים לבית שלכם. תוכלו להתרשם מהסגנונות הייחודיים של רשתות לחלונות שהותקנו בבתים בסגנונות שונים, ולהיעזר במידע שיוביל אתכם להחלטה מה הכי טוב לבית שלכם!

אם אתם זקוקים לעזרה בבחירת רשתות לחלונות לבית שלכם, נציגנו יכולים לעזור. צרו קשר עוד היום לקביעת תכנית המיגון החדשה שלכם.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת