רעיונות לבניית מעקה למרפסת

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

כשהמרפסת ממוקמת בגובה של יותר ממטר מעל פני הקרקע, היא חייבת להיות מוקפת במעקה שמספק הגנה מפני נפילות או כהפרדה בין החלק החיצוני והפנימי של המרפסת. החומרים הנפוצים לבניית מעקה למרפסת הם מתכת, עץ או לוחות זכוכית.

אם אתם מחפשים רעיונות לבניית מעקה למרפסת, השיקולים מתחילים עם שילוב של אסתטיקה ובטיחות. בחירת העיצוב המתאים והחומרים הנכונים משנים לחלוטין את מראה המרפסת שלכם. עם מעקה שתואם את עיצוב הפנים של ביתכם, ואת הסביבה בה אתם גרים, תוכלו בקלות להפוך מרפסת משעממת למקום ישיבה מודרני ונוח.

אז בואו נבחן את הסוגים הבסיסיים של המעקות

ברוב המקרים, כשאנשים מחפשים מעקה למרפסת, השיקולים העיקריים שלהם הם יופי ובטיחות. אלו הסוגים הנפוצים היום בתחום של מעקות למרפסות:

  • עץ.
  • PVC וויניל.
  • זכוכית.
  • בטון.
  • אלומיניום.

בחברת רשת הגנה, תוכלו לבחור גם אפשרות הגבהה למרפסת, כי מעבר לשיקולי היופי, התפקיד החשוב והראשון של המעקה הוא לספק הגנה מפני נפילות. כדי לקבל החלטה מושכלת בבחירה, הנה היתרונות והחסרונות של הבחירה בכל סוג מעקה למרפסת.

נתחיל עם מעקה עץ

זהו הסוג הנבחר לרוב המרפסות, ומסיבה טובה. הוא נוח ומודרני, ומעניק למרפסת סגנון עיצוב כפרי, אבל אל תשכחו שלאחר תקופה מסוימת, יש להחליף אותו.

החיסרון הגדול ביותר של סוג זה של מעקה הוא הנטייה החזקה שלו להתעוות. אתם יכולים למצוא גם מעקות מרוכבים, שהמראה שלהם כמעט דומה למראה של עץ, אבל הם לא מתעוותים ולא זקוקים לתחזוקה מקיפה.

בחירת מעקה PVC וויניל

מעקות PVC או ויניל הם חלופות פופולריות לעץ, אבל הצבעים מוגבלים. לבן הוא הצבע הנפוץ ביותר למעקות כאלה, והעיצובים הזמינים זהים לגווני מעקות עץ.

מעקה למרפסת מוויניל אינו מתעוות ואינו זקוק לצביעה מחדש או איטום, אבל מצד שני, יש לנקות אותו באופן קבוע להשגת מראה נקי.

מעקה מזכוכית: הבחירה הנפלאה

אין מראה נפלא יותר מאשר מעקה מזכוכית שמאפשר לכם ליהנות באופן מלא מהנוף הנשקף מהמרפסת. בבחירה זו, יש אפשרויות רבות, כולל לוחות מוצקים או מעקה עשוי מזכוכית או מאקריליק.

זוהי הבחירה הטובה ביותר לעיצוב פנים מוקפד, במיוחד אם אתם גרים ליד חוף הים. הם מעניקים למרפסת מראה מוקפד ויפה, ואפשר לבחור את המסגרת מאלומיניום, ויניל או עץ.

מעקה אלומיניום הוא הבחירה המובילה, בעיקר בגלל שיש לו יותר יתרונות וכמעט אפס חסרונות

בחברת רשת הגנה תוכלו למצוא מגוון דגמים של מעקות שמיוצרים מאלומיניום, כולל אפשרויות הגבהה. אלומיניום הוא חומר חזק, קל ומודרני, ונחשב לפתרון המושלם.

מעקה שמיוצר מאלומיניום זמין במגוון צבעים וסגנונות ואצלנו תוכלו למצוא את הדגם המושלם לעיצוב המרפסת שלכם.

בשורה התחתונה, כמה פעמים בחיים כבר תחליפו את מעקה המרפסת?

קרוב לוודאי שלא יותר מדי פעמים, ולכן חשוב שתבחרו מעקה שמיוצר כמעט בהתאמה אישית, עם בחירת החומר הנכון, או שילוב של חומרים. אלומיניום הוא בחירה טובה, ואתם יכולים גם להשתמש בכבלים ומוטות שמיוצרים ממתכת לשילוב בין הסורגים על מנת ליצור מעקה מעוצב ויפה.

אבל הנקודה העיקרית שחשוב לקחת בחשבון היא שהמעקה שלכם חייב, מעל לכל, לרצות אתכם ולהתאים לצרכים שלכם.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת