מדריך המומחים להתקנת סורגים שקופים

סורגים שקופים מחיר

 

רוב הפורצים נכנסים דרך הדלתות כ-65% מהם פורצים דרך הדלת הקדמית, הדלת האחורית או החניה. הדרך השנייה המועדפת על פורצים להיכנס לבית היא על ידי טיפוס או פריצה דרך החלונות שלכם, במיוחד אלה שבקומת הקרקע. זו הסיבה שחשוב לדעת איך להגן על החלונות שלכם, על מנת להפוך את הבית שלכם לבטוח.

אז אם אתם לא מתלהבים לחיות מאחורי מחסומים גלויים, המומחים של חברת רשת הגנה יעזרו  לכם למצוא את הפתרונות המתאימים לחלונותיכם, לסגנון עיצוב הפנים של ביתכם, ולהעדפות אורח החיים שלכם.

סוגי חלונות ואיך לאבטח אותם

חלונות כפולים

חלונות כפולים, כפי שניתן לראות לעתים קרובו בבתים ישנים, נוטים להיות הפגיעים ביותר לפריצות. לחלונות כפולים יש שני חלונות זכוכית, ובמקרים רבים הם מאובטחים עם מנגנון נעילה פשוט. הסוגר בדרך כלל אינו מתוכנן להיות מאובטח במיוחד; הוא פשוט שומר את החלון סגור. הבעיה היא שהסוגר ניתן לפתיחה בקלות על ידי החדרת חפץ חד.

בעיה נוספת יכולה להתרחש כאשר החלונות נפתחים או נפגעים בגלל מזג אוויר סוער, מכיוון שהסוגר עשוי שלא להיסגר כראוי. בבתים ישנים מקובל לראות שהסורגים כל כך שחוקים, שהם כבר אינם מאבטחים את החלון בצורה יעילה.

אבל יש פתרון

התקנת סורגים שקופים היא שיטה יעילה לאבטחת חלונות כפולים. המומחים בחברת רשת הגנה מתקינים את הסורגים בהתאם למידות החלון, וחשוב לאטום את החלונות עם סורגים, במיוחד בקומות קרקע. בקומות גבוהות קיימת סכנת נפילת ילדים קטנים ולסורגים יש מטרה כפולה של הגנה מפני נפילות כמו גם מניעת פריצות.

להבדיל מסורגי ברזל, סורגים שקופים אינם ניתנים לניסור או עקירה ממקומם. הם מיוצרים מחומרים עמידים וחזקים ואינם מאפשרים גישה אל החלון. כך שאתם יכולים להשאיר את חלונות הבית פתוחים, ללא חשש מפני פריצות וחדירה לבית, שלא לדבר על האפשרות ליהנות מהנוף והאוויר הצח.

הסטטיסטיקה מראה שפורצים אינם נכנסים לבתים עם סורגים

למה? כי פורצים מעדיפים שלא להשמיע קולות רמים המעידים על ניסיונות הפריצה שלהם, וגם אם הם לא ראו שעל החלונות שלכם מותקנים סורגים שקופים, הם יסתלקו מהמקום ברגע שהם יבחינו באמצעי המיגון המעולה שבחרתם. 

חברת רשת הגנה מאבטחת את חלונות ביתכם עם סורגים המיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים לטווח הארוך, כך שבמקום להחליף את החלון, אתם יכולים פשוט להתקין סורגים מתאימים. סורגים שקופים הם הסורגים החזקים ביותר שקיימים. הם מיוצרים מפוליקרבונט מיובא ומטופל במיוחד, כך שהם כמעט בלתי ניתנים לעקירה מהמקום.

בשורה התחתונה, אתם זקוקים לזכוכית לביטחון ולבטיחות

הבעיה העיקרית שבעלי בתים מתמודדים איתה לעתים קרובות כאשר הם מגנים על חלונותיהם היא איך לאפשר כניסת אור ואוורור לחדר תוך הגנה מפני פריצות. 

השיטה היעילה ביותר להפוך את חלונותיכם לקשים יותר לפריצה והבסת פורצים היא באמצעות התקנת סורגים שקופים, המיוצרים מחומרים עמידים בפני פגיעות, שאינם נפגעים כתוצאה מתנאי מזג האוויר, מגנים על ילדים מפני נפילות, ומונעים פריצות.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה

 
ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת