רשת גלילה – כלל היתרונות | המידע המלא

רשת גלילה

רשת הגלילה היא טכנולוגיה מתקדמת, המשמשת להגנה על הבית מפני יתושים ומזיקים. באמצעות פטנט ישראלי שנוצר על שמנו, רשת הגלילה לא רק מהווה מגן נגד מזיקים, אלא גם בעלת סורגים לשמירה על בטיחות בני הבית. במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע אודות רשת גלילה, כלל היתרונות, מחירים ואיפה ניתן להטמיעה בצורה האופטימלית.

רשת גלילה – כלל היתרונות

לרשת זו מגוון יתרונות כגון:

הגנה ושמירה על בטיחות, מניעת חדירת יתושים ומזיקים לשטח הבית,, חיבור למנגנון החשמלי של התריס, שליטה הורית מלאה, ניתוק ידני בעת מקרה חירום ואחריות ארוכת טווח – כל אלו מרכיבים את הרשת הטובה ביותר עבור שמירה על ביטחון ילדיכם.

מה המיוחד ברשתות גלילה?

בעבר, הכרנו את הרשתות הסטנדרטיות שהיו מותקנות על מסילות החלונות, אך היום מקובל להתקין רשת  גלילה. מדובר על רשת שניתן להסיט כלפי מעלה, או כלפי מטה והיא מותקנת בקצהו של כל חלון. כאשר מעוניינים להוריד את הרשת, הסגירה תהיה הרמטית. ניתן אף להתקין רשתות  גלילה על חלונות ללא מסילות, כך שבכל דגם של חלון, ניתן יהיה להתקין רשתות מסוג גלילה. כמו כן, רשתות מסוג גלילה, קלות לתחזוקה. הסיבה היא שהרשת אינה צוברת אבק, היות והיא מגולגלת בתוך קופסא ייעודית, ממש כמו בתריסי גלילה. מדובר על יתרון בולט ולכן, רבים מחליפים את הרשתות הישנות ברשתות גלילה.

 

רשתות גלילה – אינן נקרעות מהר או מתבלות

עוד דבר שחשוב לציין הוא, שאם מתקינים רשת גלילה, הרשת מכסה את כל שטח החלון וכן, רשתות גלילה, עשויות מחומרי גלם חזקים ואיכותיים, כך שניתן ליהנות מהן למשך שנים רבות. המטרה היא להתאים את הפתרון לצרכיו של כל לקוח. מי שמעוניין ברשתות שתהיינה שקופות יותר, הלקוח יצטרך לשלם מעט יותר. המטרה ברשת שקופה יותר, היא למטרה אסתטית. חברת רשת הגנה, השיקה פטנט חדש שהוא רשת גלילה חשמלית, שיש בה את כל האלמנטים של תריסי גלילה עם עוד כמה אלמנטים משל עצמה. למשל, הרשת יכולה להיטמע בכל מנגנון חשמלי ולהיות חלק בלתי נפרד ממנו. עם ההתקנה עצמה, רשת גלילה חשמלית, מגיע עם מפתח שההורים יחזיקו בו, כך שבעת פריצת שריפה חלילה, או בעת הפסקת חשמל, ניתן יהיה לנתק את המנגנון ולבצע שימוש ידני.

 

רשת גלילה חשמלית – הגנה מרבית מפני מעופפים מכל הסוגים

מי שמעוניין בהגנה מרבית, מפני יתושים וכל סוגי המעופים וכן, מעוניין בבטיחות ילדיו הקטנים, אם מפני נפילות וכן, להשתמש במוצר כה יעיל שאינו חוסם את הנוף, מומלץ כי יתקין  רשת גלילה חשמלית. לחברת רשת הגנה, לא היה עד לפני זמן קצר פתרון ממשי לייצר רשת שתענה גם על נוחות, עיצוב והגנה מלאה מפני חרקים והגנה על הילדים, עד שלאחר סיעור מוחות, הצוות של תכנון המוצרים ופיתוחם בחברת רשת הגנה, עלה על פיתרון שנתן מענה על הגנה מכל  האספקטים. רשת  חשמלית מסוג גלילה, מומלצת לבתים בעלי כמה קומות, או בדירות בבניין מגורים.

היום, ניתן לקבל המלצות מלקוחותינו המרוצים, אם הורים לילדים קטנים, או לקוחות שאינם מתפשרים על איכות חיים גבוהה, ללא מעופפים וכאלה שאינם מתפשרים על יותר משלמות בכל הקשור לעיצוב הבית.  היום, רשתות ישנות בחלונות הזזה, כבר פאסה, ואנשים מחפשים להתקדם עם הטכנולוגיה ולהשתמש ברשתות נוחות לשימוש, כאלה שמגנות לא רק מיתושים וכן, רשתות גלילה שמלית שניתן להפעיל אותן בלחיצת כפתור!

 

לקריאה נוספת אודות רשת הגלילה לחצו כאן

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת