מהם סורגים שקופים ומתי נתקין אותם?

סורגים שקופים

סורגים שקופים הם אחד הטרנדים החמים בתחום הסורגים לבית. אנשים רבים מאסו במראה הכבד של סורגי הברזל הסטנדרטיים והם רוצים להחליף אותם בסורגים שיעשו את העבודה מבלי לפגום בעיצוב של הנכס או החדר. עם זאת, פעמים רבות לאותם אנשים יש שאלות וספקות לגבי הסורגים השקופים, מה שמונע מהם לרכוש אותם ולהנות מהמוצר שהם באמת רוצים. בשביל לעשות קצת סדר, הכנו לכם את המאמר הזה שיסביר לכם את כל מה שצריך לדעת כל סורגים שקופים. נענה אחת ולתמיד על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים בנוגע אליהם, מתי כדאי להתקין אותם ולמי הם יכולים להתאים.

 

מהות הסורגים השקופים

כולנו שמענו את המונח "סורגים שקופים", אפילו ראינו אותו בבית כזה או אחר כשלרוב, אותו הבית שומר על עיצוב מודרני אסטתי ונקי. במאמר זה תוכלו לדעת מהם בדיוק הסורגים השקופים, מהם הסוגים הקיימים, מי צריך להתקין אותם ומתי – וכמובן, עד כמה "שקופים" הם באמת…

הסורגים השקופים שלנו הם פטנט ייחודי על שם רשת הגנה. הרעיון נוצר כאשר הגיע לפתח דלתינו לקוח – אשר רצה סורגים לחלון, שגם יגינו על בטיחות ילדיו, גם יאפשרו זרימת אוויר ובאותה נשימה לא יפריעו לפן העיצובי והאסטתי של הבית.

לצערינו, לא ידענו איך לעזור לו, אך אז הגיע הרעיון ל"שקוף שבסורגים" שהם הסורגים העמידים במיוחד שבעובי של 2 מילימטרים בלבד יכולים לאטום ולשמור על בטיחות הילדים מבלי להפריע לזרימת האוויר או הפן העיצובי של הבית.

 

אז מה הם סורגים שקופים?

כשמם כן הם, סורגים שקופים הם סורגי חלון חזקים ביותר בעובי 2 מילימטר בלבד ובעלי צבע שקוף שמאפשרים כניסה רחבה יותר של אור אל תוך החדר או החלל. סורגים אלו הם המצאה חדשה יחסית בתחום הסורגים והם צוברים תאוצה ופופולאריות בארץ ובעולם. הסורגים השקופים שאנחנו מציעים לכם עשויים מחומר בשם פולי קרבונט, חומר עמיד במיוחד שלא מוותר על השקיפות ויוכל להכניס את כל היופי של הטבע אליכם הביתה. 

מהם היתרונות של סוג סורגים זה?

לסורגים שקופים יש מגוון יתרונות שאי אפשר למצוא אצל סורגים אחרים. כפי שכבר ציינו, סורגים שקופים מאפשרים לכם להכניס כמה שיותר אור לתוך החדר ולהנות מהטבע ומהנוף שנמצא בחוץ מבלי לצאת מהבית. בנוסף, סורגים אלו יכולים לאפשר לילדים שלכם לשחק ליד החלון בהנאה ובבטחה, תוך שהם לא מרגישים מוגבלים בעקבות סורגי ברזל גדולים. 

חשוב לדעת כי סורגים אלו מוכרים על ידי חברות הביטוח כסורגים שיכולים לעכב פריצה או כניסה לא רצויה לבית על מנת שאתם תוכלו לישון בשקט. בנוסף, סורגים אלה יתאימו לכל עיצוב פנים וחוץ שתבחרו. תוכלו לחסוך זמן רב בהתלבטויות על סוגי הסורגים השונים ותוכלו פשוט ללכת על השקוף שמתאים לכל צבע ולכל הדוגמאות. 

למי הסורגים האלו יכולים להתאים?

ממש לכל אחד ולכל מטרה! נתקלנו לאורך השנים בלא מעט אנשים שבחרו להתקין את הסורגים המעולים האלו ממגוון סיבות, החל מסיבות עיצוביות ואסתטיות, דרך סיבות של הגנה ותחזוקת הבית ועד רצון לשנות את האווירה בחדר מסוים. ההמלצה שלנו היא להתקין את הסורגים האלו בבתים פרטיים, משום שהם לרוב מתאימים לחלונות קטנים יותר והם יכולים לספק להם הגנה טובה יותר מאשר לחלונות משרדיים רחבים. 

מתי כדאי לי להתקין סורגים שקופים?

אין זמן שאינו מתאים להתקנה של הסורגים האלו! לא משנה אם אתם בונים בית חדש, משפצים את הדירה הישנה שלכם או בסך הכל רוצים לשנות את האווירה בחדר אחד ספציפי – סורגים שקופים יכולים לעשות עבורכם את העבודה. כל מה שאתם צריכים זה מעט זמן פנוי, להכווין את איש המקצוע ויש לכם חלון חדש מוכן.

 

 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת