הכן ביתך לקיץ: רשתות הגנה מפני יתושים ומזיקים אחרים

רשת הגנה מיתושים: הכן ביתך לקיץ

הקיץ הגיע, ואיתו מינים רבים של מעופפים ומזיקים אחרים. בארץ, התקנת רשתות על החלונות, במיוחד באזורים עם צמחיה סבוכה המושכת חרקים, היא בגדר חובה עבור כל מי שלא רוצה לצאת כל לילה למלחמת קיום נגד צבא יתושים. אפשרויות המיגון הן רבות ומגוונות. כדי לנסות להקל על הבחירה במוצר הנכון והמתאים ביותר עבורכם, סיכמנו למענכם את כל מה שתצטרכו לדעת לפני שתבחרו את רשתות ההגנה לחלונות המתאימות ביותר בשבילכם!

במה צריך להתחשב לפני שבוחרים רשת הגנה מפני יתושים?

לפני הכל, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת לתשומת הלב לפני שנבחר רשתות לחלונות הבית שלנו. הדברים החשובים ביותר שיש לשים אליהם לב, הם: האם יש נוכחות של בעלי חיים או ילדים בבית העלולים לפגוע ולקרוע את הרשתות, באיזה גודל וצורה החלונות שעליהם אתם רוצים להתקין את הרשת, והאם חשוב לכם שהרשתות יהיו שקופות או אפורות. על פי קריטריונים אלה, תוכלו לצמצם את הבחירות שלכם לתוצאות המתאימות ביותר. למשל, אם יש לכם ילדים וחיות מחמד, ככל הנראה תצטרכו להתמקד ברשתות אלומיניום חזקות ועמידות.

כמו כן, מומלץ לשים לב לארץ היצור של הרשתות שלכם, וכן שהרשתות עומדות בתקני הבטיחות והעמידות לאש הדרושים.

סוגי רשתות לחלונות:

כפי שציינו קודם, קיים מגוון רחב ביותר של רשתות הגנה מפני יתושים ומזיקים אחרים. הנה כמה מסוגי הרשתות הנפוצים והאהובים ביותר:

  • רשתות הזזה: רשתות הזזה מהוות את סוג הרשתות הנפוץ הפופולרי ביותר בארץ. בגדול, מדובר על רשתות הגנה היושבות על מסילה הקבוע על אדן החלון, אותן ניתן לפתוח באמצעות הזזתן על המסילה. גודלן של רשתות אלה הוא לרוב כחצי מגודל החלון עצמו, והתקנתן מצריכה מקום בתוך הקיר להכנסת הרשת כשהיא פתוחה.
  • רשתות גלילה: רשתות הגלילה הפכו לפופולריות במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר עקב הסיבה שהן אינן מצריכות התקנה של מסילה ושהן יכולות להיות מוסתרות מהעין לחלוטין כשהן פתוחות. את הרשתות הללו נפתח ונסגור באמצעות משיכה, והן מתאימות בעיקר עבור אנשים שלא כל כך אוהבים את המראה של רשתות על החלונות שלהם.
  • רשת כנף: רשתות כנף הן למעשה כמו "דלת רשת" המתווספת לחלון. רשתות מסוג זה נפוצות בעיקר בדלתות אחוריות ויציאות לחצרות בבתים. רשתות אלה הן מאסיביות יותר ודורשות סוג חלונות הנפתחים גם הם על ציר.
  • רשת נשלפת: רשתות אלה הן למעשה רשתות קבועות למחצה, הניתנות להסרה מוחלטת על ידי שליפתן מהחלון.
  • רשתות גלילה חשמליות: חברת רשת הגנה מספקת רשתות גלילה חשמליות מהסוג המתקדם ביותר. רשתות אלה הן כמו רשתות גלילה רגילות, חוץ מהעובדה שהן נשלטות על ידי מנגנון חשמלי המקל את הפתיחה והסגירה שלהן. רשתות מסוג זה יתאימו במיוחד לחלונות בהם מותקנים תריסים חשמליים.

 

כאמור, התקנה של רשת הגנה מפני יתושים ומזיקים הינה בגדר חובה לכל מי שאינו חובב חרקים (כלומר, כמעט כולם). יחד עם זאת, יש שיקולים וצרכים שונים שיש לקחת בחשבון בבואכם לבחור את סוג הרשת המתאים ביותר עבורכם. רשת שהותקנה בדירת השכן לא בהכרח תתאים עבורכם ולכן אנו מזמינים אתכם לבחון את האפשרויות הקיימות ולהתייעץ על מומחים בתחום.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר השלם על רשת הגנה – מגינה מנפילות ויתושים

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת