סורגים לבית – מה תריס סורג?

סורגים

סורגים

סורגים לבית – כל מה שחשוב לדעת

ארגון "בטרם" לבטיחות ובריאות הילדים פרסמה ממצאים עגומים לפיהם בכל שנה מתאשפזים בבתי החולים בישראל מעל ל-4000 ילדים בעקבות נפילות מגובה. עוד עולה מן הדוח כי מספר הנפטרים בעקבות אותן הנפילות מגובה עומד על כשישה עד שבעה ילדים בכל שנה. על אף הנתונים העגומים רבים נמנעים מהתקנת הסורגים בחלונות בשל חזותם הבלתי אסתטית ואווירת בית הסוהר שהם משרים על הבית, והפגיעה בחזות החיצונית שלו. אחד הפתרונות המתקדמים כיום הוא תריס סורגים המשמש כמעין הכלאה בין תריס לבין סורג. השילוב מעניק מוצר בעל פונקציונאליות כפולה המשרתת את הלקוח הן כתריס דקורטיבי והן כסורגים המאפשר בטיחות והגנה מרביים.

תריס סורגים- פתרונות מיגון בעיצוב דקורטיבי

אחת החברות המובילות בתחום המיגון לבית היא חברת רשת הגנה המספקת, בין היתר, תריס סורגים המשולב ברשת הגנה למניעת נפילות ילדים מגובה, חדירת גורמים בלתי רצויים וחרקים שונים. המוצר מתחבר אל כל תריס או רשת גלילה, ומופעל באופן אוטומטי בעת פתיחת התריס. הפיתרון החדשני משלב מספר הגנות במוצר אחד ללא כל צורך בהחלפת התריס הקיים או שינוי מבנהו של החלון, כאשר בכל עת ניתן להשיב את התריס אל מבנהו המקורי. כמו כן, במצבי חירום שונים מתקיימת האפשרות לשחרר את המיגון בקלות ותוך פרק זמן של שניות ספורות.

רשת הגנה- מעטפת של פתרונות מיגון מתקדמים לבית

בנוסף לכל אלו מספק תריס סורגים מבית רשת הגנה מגוון יתרונות ייחודיים נוספים כגון מערכת של מברשות הפנימית המיועדות לניקוי אוטומטי של הרשת במהלך כל פתיחה וסגירה של התריס, ועמידות במעמסה סטטית בהעמסה של מעל ל- 100 ק"ג. המוצר מסופק עם רשת פיברגלס בעלת שקיפות גבוהה, וניתן לשדרגו בתוספת תשלום. הרשת ניתנת לנעילה על ידי מנעול אבטחה כשמנגנון ההפעלה הינו ידני באמצעות גלילה מלמעלה למטה. מוצרים נוספים מבית החברה הם רשת הזזה או רשת גלילה להגנה מפני יתושים וחרקים אחרים והגבהת מעקות באמצעות פתרון ייחודי למניעת טיפוס ונפילה ממרפסות. כל מוצריה של החברה מסופקים עם אחריות לשנתיים ואחריות של חמש שנים על המנגנון.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים שקופים – חופשי לראות את הנוף

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת