רשתות נגד יתושים

רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו

היתושים מוצצי הדם הם אחד המטרדים המציקים ביותר בחום הישראלי, המתחיל בסביבות אפריל ומסתיים לקראת אוקטובר. רשתות נגד יתושים הן 1_1394436438בגדר פריט חובה בכל בית ישראלי, ומי שכבר התקין רשת נגד יתושים מוצא את ההבדל בין לפני ואחרי בלתי נתפס ואינו מבין מדוע לא עשה זאת קודם לכן. אנשי המקצוע של חברת רשת הגנה, המתמחה בפתרונות חדשניים לענף הבנייה, מסבירים על יתרונותיה של רשת נגד יתושים.

פתרון לבעיית יתושים

הצורך להתגונן בפני יתושים וחרקים אחרים אינו חדש. לפרעונים היו משרתים שגירשו את היתושים בעזרת מניפות ענק שגם השיבו רוח על פני המלכים, אך באירופה של המאה ה-19, ואולי אף קודם לכן, כבר היו כילות, שהן אב הטיפוס של הרשתות. הכילות עשויות רשת צפופה ועדינה המונעת מהיתושים לעבור בעדה, וה נמצאות עד היום בשימוש במקומות מוכי מלריה ומחלות המועברות על ידי יתושים, וכן בעולם המערבי אצל אנשים פרטיים, מעל המיטה, בעגלת תינוקות ועוד.

תכונות רשת נגד יתושים

רשתות נגד יתושים צריכות להיות צפופות מצד אחד, בכדי שחרקים קטנים לא יוכלו לעבור בהן, ומצד שני עדינות ולא צפופות מדי, בכדי לאפשר את אוורור החדר בצורה חופשית. רשתות הברזל הותיקות היו, עד לא מזמן, הבחירה היחידה הקיימת, אך הודות לטכנולוגיה המתקדמת כל הזמן ניתן כעת למצוא רשתות טובות יותר העשויות מסיבי זכוכית (פיברגלס) בטכניקה מתקדמת.

הרשתות החדשות נגד יתושים

הרשתות החדשות, העשויות פיברגלס, כאמור, חזקות יותר, עמידות יותר ואינן נקרעות בקלות כמו רשתות הברזל. מי שהתקין בבית רשת ברזל יודע שדי שילד יישען על הרשת בטעות והיא מתחילה להיקרע. רשתות הפיברגלס יכולות לשאת משקל סטטי גבוה ואינן נקרעות גם אם ילד גדול מועד עליהן בטעות. בנוסף, רשתות הפיברגלס הן כמעט שקופות כך שאינן מפריעות לנוף, וצפיפותן אידיאלית לחדירת אוויר מחד והשארת היתושים בחוץ מאידך.

התקנה מקצועית של רשתות נגד יתושים

רשתות ברזל ניתן לרכוש בחנויות לחומרי בניין ולהתקינן לבד, אך רשתות נגד יתושים העשויות פיברגלס יש להתקין על ידי בעלי מקצוע מיומנים. ניתן להתאים את המידות הנדרשות לכל חלון, ולהתקין רשתות גלילה, רשתות הזזה וכו', על פי הצרכים והאפשרויות הטכניות. הזמינו עוד היום אנשי מקצוע לייעוץ והיפרדו לשלום מהעקיצות.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל הדף שלנו – רשת נגד יתושים

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת