רשתות לחלונות – המאמר השלם

דוגמא של רשתות לחלונות - רשת הגנה

רשתות לחלונות – מידע מקיף

אם אנחנו מתקינים רשתות לחלונות כדי למנוע כניסת יתושים וחרקים בלבד, אנו זקוקים להן בעיקר בקיץ, ולכן, פעמים רבות, הרשתות מותקנות עם אפשרות הזזה רשתות לחלונותופתיחה. זה יכול להיות כרשת גלילה, רשת הזזה, או רשת כנף, העיקר שתוכלו לפתוח את הרשת ולאוורר את החדר. אך האם זה כל מה שאנו זקוקים לו?

בשביל מה צריך רשתות לחלונות?

כאמור, אנו משתמשים ברשתות בעיקר למניעת כניסה של יתושים וחרקים אחרים בקיץ. אבל כדאי לדעת שרשתות על החלונות יכולות להוות גם אמצעי בטיחותי מצוין המונע מהילדים לזרוק צעצועים ומשחקים החוצה, למשל, וגם נפילות לא רצויות של הילדים עצמם, במידה והרשת מספיק חזקה.

רשת נגד יתושים ונפילות

היום, מרבית רשתות לחלונות אינן מגינות בפני נפילות אלא מפני כניסת חרקים בלבד. רשתות הברזל השכיחות הודפות נגיעות קלות, אך במקרה של מכה חזקה הן נקרעות, ובוודאי שאינן מסוגלות לשאת משקל רב המוטח נגדן. במקרה כזה, הרשת פשוט נקרעת ממסגרת החלון. כל מי שהתקין בביתו רשתות לחלונות מכיר את הצורך להגיד כל הזמן שאין לגעת ברשתות לחלונות כי הן נקרעות בקלות, בוודאי אם יש ילדים בבית, ויש להחליפן לעיתים קרובות יחסית.

רשתות לחלונות – רשת בטחון והגנה

כאמור, כדי שהרשת תגן גם מפני נפילות היא צריכה להיות חזקה, ולשמחתנו הטכנולוגיה היום מאפשרת זאת. ניתן למצוא פתרונות שונים המגינים מפני נפילות – סורגים, שלבי זכוכית או פלסטיק שקוף המאפשרים להינות מהנוף ולאוויר הצח לחדור לחדר ועו', אולם אלה אינם מעניקים את ההגנה מהחרקים. המפתחים של חברת רשת הגנה הגו רעיון המאפשר לשלב את שני הדברים באחד – רשתות לחלונות המגינות מפני חרקים (רשת נגד חרקים), מונעות נפילות, ובנוסף אינן חוסמות את הנוף או את זרימה אוויר.

איך זה עובד?

רשתות לחלונות מבית חברת רשת הגנה, מספקות את כל היתרונות במוצר אחד: רשת פיברגלס שקופה, שניתן לפתוח ולסגור לפי הצורך, ללא חסימת הנוף והאוויר, המונעות לחלוטין את כניסת החרקים ונושאות בקלות משקל של עד 100 ק"ג, כך שאינן נקרעות ויכולות למנוע נפילות. בנוסף, רשתות נגד יתושים ניתנות לפרוק מהיר במקרה חירום, מצוידות במנגנון ניקוי עצמי וניתנות להתקנה על כל חלון קיים. פשוט ומושלם.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשת החרקים שנשארת פתוחה

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת