רשתות יתושים – קיץ נקי ממעופפים

דוגמא של רשתות יתושים - רשת הגנה

רשתות יתושים – מידע מקיף

כשהקיץ בפתח מגיעים איתו לא רק החום הגדול, אלא גם היתושים, הג'וקים, הזבובים וחרקים אחרים. כשם שאנו מוציאים את המאווררים מהבוידם, או רוכשים רשתות נגד יתושיםחדשים, ומעבירים את המזגנים למצב של קור, גם התקנת רשתות לחלונות נגד יתושים וחרקים אחרים בכל חלונות הבית, היא בגדר הכרח, ויפה שעה אחת קודם. הקיץ הזה אתם יכולים לבחור בין מכת חרקים או בין קיץ שקט.

רעש זמזומים וגירודי עקיצות

החיות הקטנות שפוקדות אותנו בכל ימות השנה, ובמיוחד בימות הקיץ, הן כל כך טורדניות, עד שהן מפריעות את מנוחתנו באופן תמידי. עם יתושים הצרה היא כפולה, כי מעבר להפרעה הרגעית של רעש הזמזום, אנו נשארים עם עקיצות מגרדות במשך מספר ימים לאחר ביקורה של כל יתושה בביתנו. כשיש תינוקות וילדים קטנים בבית, רמת הרגישות לעקיצות עולה, וחוסר האונים של הילד או התינוק אל מול העקיצות המגרדות, מתסכלות ביותר אותנו ההורים. פטנטים שונים המנסים לשים סוף ליתושים ולחרקים המעופפים האחרים, לא בהכרח עובדים, ואנחנו נשארים עם רעש הזמזומים ועם גירודי העקיצות.

הגיינה

גם מבחינה הגיינית יש להימצאות החרקים הללו בביתנו השלכות. כולנו מכירים את הזבובים "החביבים" שמאוד אוהבים לבקר בפחי האשפה או גרוע מכך, ישירות על גללי בעלי חיים שהם מוצאים ברחוב, ועם אותם רגליים שטבלו בצואה הם טורחים לעשות ביקור רציני וממושך באוכל שלנו. לעיתים עד שאנחנו מגלים זאת, כבר עבר מספיק זמן, והרגליים נוקו יפה יפה במזון שיכנס כמה דקות אחר כך אל תוך הפה שלנו. גם עם ג'וקים יש לנו בעיה דומה, לאחר שאלה ביקרו במערכות הביוב, וכעת הם מסתובבים לנו בתוך הבית.

רשתות יתושים

כדי להבטיח קיץ נקי ממעופפים חברת רשת הגנה מתקינים רשתות יתושים וחרקים אחרים בכל חלונות הבית. אתם בטח חושבים לעצמכם עכשיו, שרשתות נגד יתושים הן לא הדבר הכי נוח בעולם, וקשה מאוד לנקות אותן. אז  החדשות הטובות הן שתלוי אילו רשתות בוחרים להתקין. רשתות יתושים המותקנות על ידי חברת רשת הגנה מותאמות לסוג החלון: גלילה או הזזה, הן כמעט שקופות, להבדיל מהרשתות הסטנדרטיות, ויש בהם מנגנונים לניקוי עצמי של הרשת, המבטיחים את ניקיונה התמידי.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשת החרקים שנשארת פתוחה

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת