התקנת סורגים שקופים – בטיחות בלי לוותר על דקורציה

סורגים שקופים

התקנת סורגים שקופים – מידע מקיף

עיצוב חדר ילדים הוא תמיד סוג של הגשמת חלום, עבור הילדים או עבור הוריהם, המעוניינים להעניק להם את החוויה הנעימה ביותר האפשרית, בלי DEGELלוותר על הפן הבטיחותי. התקנת סורגים שקופים היא כיום האופציה הבטיחותית ביותר, ויחד עם זה הנעימה ביותר לעין. מומחי הבטיחות של חברת רשת הגנה, מסבירים הכל על בטיחות חדרי הילדים ועל תרומתם של הסורגים השקופים לשקט הנפשי שלכם.

הבטיחות לפני הכל

כאשר אנו מעצבים חדר ילדים, הבטיחות צריכה להיות הדרישה הראשונית. הההשקעה בעיצוב הבטיחותי היא בעיקר בתכנון ובחשיבה הראשונית ואינה דורשת מאמץ מיוחד. גם אם החדר כבר בנוי ההשקעה היא בעיקר מחשבתית ותכנונית, ואילו הביצוע פשוט וקל, בין אם מדובר על סגירת שקעים חשמליים או התקנת סורגים בחלונות. התקנת סורגים שקופים נותנים מענה בטיחותי מושלם מבלי לוותר על הצד העיצובי.

זהירות! רק לא ליפול

נפילה מגובה רב היא אחת הסיבות השכיחות, לצערנו, לפציעות של ילדים, אם כי לא מדובר רק בנפילות מהחלון. ילדים אוהבים לטפס ולחקור מטבעם, ועל פי הסטטיסטיקה, עיקר הנפילות מהחלון מתרחשות בקרב ילדים עד גיל 5. קבוצת הסיכון כוללת ילדים עד גיל 10, והפגיעות הקטלניות מתרחשות בעת נפילה מקומה שלישית או גבוה יותר. התקנת סורגים היא, כמובן, הדרך הפשוטה ביותר למנוע נפילה מהחלון, אך הם מכערים את החדר עצמו ואת המראה של הבניין כולו.

התקנת סורגים שקופים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתקינים סורגים שקופים, ומאז שקיימת אפשרות כזו, גם ועדי בתים רבים החלו לדרוש מהדיירים להתקין אך ורק סורגים כאלה, כדי לא לפגום במראה החיצוני של הבניין כולו. הסורגים השקופים אינם מפריעים לכניסת אור לחדר, לזרימת אוויר חופשית ולמראה הכללי, ומהווים הגנה מוחלטת מפני נפילה מהחלון. הסורגים השקופים של חברת רשת הגנה מאפשרים להינות מכל העולמות,עם רשתות גלילה העשויות פיברגלאס שקוף כמעט לגמרי הסורגים ניתנים להסרה בקלות בעת הצורך, ואף ניתן לבטל את הפעלתם בכל עת, כך שניתן ליצור אוורור מלא של החדר בשעה שהילדים אינם, למשל. הסורגים קלים להתקנה, מתאימים לכל חלון בעל תריס גלילה (חשמלי או ידני) וניתן לפרקם בקלות ולהעבירם אתכם לדירה חדשה בעת הצורך, כך שהם מתאימים גם לדירות שכורות.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורג או רשת – למה לבחור כשאפשר גם וגם?

בהצלחה!

 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת