רשת יתושים להגנה מפני יתושים וחרקים מעופפים

רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו

רשת יתושים להגנה וביטחון

היתושים מוצצי הדם וכן המקקים ויתר החרקים המעופפים מהווים בגדר אחד המטרדים המציקים ביותר בקיץ הישראלי, אשר מתחיל לתת את אותותיו בסביבות חודש אפריל ומגיע אל סיומו במהלך חודש אוקטובר.

כבר משחר ההיסטוריה ניסה האדם להתגונן בפני היתושים במגוון האמצעים אשר עמדו לרשותו החל מן הפרעונים שלחמו במפגע על ידי הטלת האחריות לגירוש היתושים על משרתיהם שהשתמשו לשם כך במניפות ענק ועד לכילות של אירופה במאה ה-19, שהיוו למעשה אב הטיפוס של הרשתות המשמשות אותנו כיום.

יחד עם זאת, היתושים אינם מהווים בגדר מטרד בלבד, אלא משמשים כאמצעי להעברת מחלות קשות כדוגמת המלריה וקדחת הנילוס המערבי שהינן מחלות ויראליות קשות ועשויות להוות סכנה ממשית לבני אדם. אחד הפתרונות המיטביים הוא התקנת רשת יתושים המהווה פריט חובה בבית הישראלי.

רשת הגנה – פתרונות חדשניים ומתקדמים

אחת החברות המתמחות בתחום היא רשת הגנה, המספקת מעטפת של פתרונות חדשניים ומתקדמים לענף הבנייה. אחד ממוצריה של החברה הוא רשת יתושים המותאמת להתקנה בכל פתח מפתחי הבית כגון חלונות פתיחה בכניסה אל בית, חלונות הזזה בגדלים שונים, פתחי יציאה אל הגינה ועוד. קיימת אפשרות להתאים את הרשתות בהתאם לסוג החלון או הפתח והאופן שבו הוא נפתח.

רשת נגד יתושים אמורה להיות צפופה במידה מספקת על מנת למנוע את חדירתם של החרקים ולו גם הקטנים ביותר, אך מנגד עליה להיות עדינה דיה על מנת לאפשר את זרימת האוויר החופשית אל החדר.

רשת יתושים – פתרון אולטימטיבי לקיץ הישראלי

עד לשנים האחרונות היוותה רשת יתושים מברזל בחירת המחדל היחידה, אך הודות להתקדמות הטכנולוגית ניתן כיום למצוא רשתות איכותיות הרבה יותר המיוצרות מסיבי זכוכית באמצעים מתקדמים.

הרשתות החדשות מבית רשת הגנה עשויות מפיברגלס, והן עמידות וחזקות יותר מרשתות הברזל המיושנות, אשר נוטות להיקרע במידה ונשענים עליהן. רשתות הפיברגלס בעלות יכולות עמידה של משקל סטטי גבוה, כשבנוסף לכך הן עם שקיפות כמעט מוחלטת וכן עם צפיפות אידיאלית על מנת לא להפריע מחד לנוף ולחדירת האוויר, ומנגד מניעת חדירתם מבחוץ של היתושים ושאר המעופפים המטרידים למיניהם.

המוצר מבית רשת הגנה מגיע עם אחריות לשנתיים ויש להתקינו באמצעות בעלי מקצוע מיומנים בלבד.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשתות הגנה לבית – מה זה והאם זה באמת יעיל?

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת