סורגים לחלון – מדוע הם כל כך חיוניים?

דוגמא של רשתות לחלונות - רשת הגנה

סורגים לחלון – מידע מקיף

מעבר לחשש מפני הפריצה אל הדירה, גניבת רכוש ופגיעה בבני המשפחה קיים צורך חיוני נוסף להתקנתם של סורג לחלון, צורך הנוגע לבטיחותם של סורגיםהילדים, והחשש מפני נפילתם מן החלון. לצערנו, הסטטיסטיקות היבשות מראות כי מידי שנה מתאשפזים בבתי החולים בארץ כ- 10,000 ילדים, כש- 42% מהפגיעות נובעות מנפילה מגובה. הנתונים מראים עוד כי בכל שנה נפטרים בישראל כשישה עד שבעה ילדים בעקבות הנפילה. בקבוצת הסיכון נמצאים ילדים בגילאי 0-9 המהווים כ-70% מקרב הנפגעים, אך יחד עם זאת, אחוז הילדים בגילאי 10-17 אשר אושפזו בעקבות נפילה מגובה עומד על 11%. במרבית המקרים ניתן היה למנוע את נפילתם של הילדים מחלונות ביתם במידה והיו מותקנים סורגים בדירתם.

רשת הגנה – סורגים לחלון ופתרונות אקסקלוסיביים נוספים

אחת החברות המובילות בתחום היא חברת רשת הגנה, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מתקדמים ייחודיים בענף הבנייה. מוצריה של החברה מתאפיינים ביעילות ובטיחות מרביים, בשילוב של הפעלה פשוטה, מראה דקורטיבי ותחזוקה מינימאלית. החברה מקפידה בתהליך הפיתוח והשדרוג של מוצריה לשלב את הרכיבים המתקדמים ביותר הקיימים כיום בשווקים העולמיים. מוצרי הדגל של החברה הם סורג בטיחות לחלון המהווים את אחד הפתרונות הבטיחותיים והבלעדיים שלה. מערכת הפנים מורכבת מחלונית המשלבת רשת שמטרתה למנוע חדירת חרקים הביתה, וסורגי בטיחות שנועדו למנוע נפילה. המערכת מאובזרת במברשות לניקוי עצמי המופעלות אוטומטית במהלך פתיחתו וסגירתו של התריס.

רשת הגנה – כל היתרונות במוצר אחד

אנשים רבים נמנעים מהתקנת סורגים לחלון הן מהחשש לכליאה בבית בעת מצבי חירום כגון שריפה, והן בשל החזות הקודרת והתחושה המעיקה של מתקן כליאה שמשרים הסורגים למרפסת על בני הבית. לא זו בלבד שדגם רשת הגנה מספק הגנה כפולה לבית כמוצר אשר מונע נפילה מגובה ומונע חדירה של חרקים או גורמים בלתי רצויים, הוא מעוצב דקורטיבית מאוד, ומעניק אווירה של יוקרה. הפיתרון החדשני משתלב באופן מטבי עם התריס הקיים ואף אינו משנה את מבנהו של החלון. כמו כן, ניתן לשחרר במצבי חירום את המיגון ללא מאמץ תוך פרק זמן של שניות בודדות. המוצר המסופק ללקוח עומד בעומסים כבדים והוא מגיע עם אחריות לשנתיים ואחריות של חמש שנים על המנגנון.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים לחלון חדר הילדים – דואגים לילדים שלנו

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת