מעקה סורג למרפסת – זה בשבילכם!

מעקה למרפסת

מעקה למרפסת – זה בשבילכם!

מרפסת שפונה החוצה היא חובה בכל בית, בעיקר בימינו, ובדירות חדשות מרפסות שמש אכן הפכו לחלק הכרחי במפרט הטכני הקבוע. אך חיבתנו לאוויר מעקה למרפסתהפתוח ולשמיים הכחולים חייבת להיתחם על ידי מעקה למרפסת, שישמור על בטיחותנו, בכל קומה בה נגור. מומחי חברת רשת הגנה, המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות ייחודיים לענף הבנייה, מסבירים על חשיבות המעקה ועל הגבהת המעקות הייחודית שפיתחו.

להיות בבית, להרגיש בחוץ
ההסתגרות היא מאפיין דומיננטי בימינו. כל אחד ספון בביתו, חיים קהילתיים הם רעיו שרחוק מאיתנו, הילדים כמעט ואינם יורדים לשחק בחצר וכל אחד מהם מרותק למחשב שלו, וישנם בניינים בהם איש אינו מכיר את שכניו. ובכל זאת, אנו זקוקים לאוויר, לאור, לשמיעת ציוץ הציפורים ולמראה השמיים הכחולים מעלינו. אנו בטוחים שהקשר בין מגמת ההסתגרות הזו לאהבת המרפסות של השנים האחרונות קיים, גם אם איננו יכולים להוכיח אותו. המרפסת מאפשרת לנו להישאר בפרטיות ביתנו, בלי לצאת ממנו, ובכל זאת להרגיש שאנו בחוץ, ולספוג קצת שמש.

דבר ראשון – בטיחות
גם אם אנחנו אוהבים להשקיף על הנוף וגם אם אנחנו נוהגים לשבת במרפסת עם כוס קפה בערב, מעקה למרפסת הוא חובה בטיחותית מדרגה ראשונה, גם אם אין ילדים בבית, וכמובן שבכל מרפסת מותקן מעקה בטיחות כזה או אחר.

הגבהה למעקה
אמנם ישנו סטנדרט בטיחותי המוגדר בחוק ועל פיו נבנים המעקות למרפסת, אך לא תמיד הוא מספיק. לעיתים ישנם ילדים בבית, ואז אנו רוצים להיות רגועים יותר מכך שלא יטפסו על המעקה, אך גם במקרה שאין ילדים בבית, התכופפות מוגזמת מעבר למעקה בהיסח הדעת או נפילה אקראית אפשריים, לצערנו, וכדאי לנקוט אמצעי זהירות כדי למנוע זאת.

הגבהה פריקה 
חברת רשת הגנה ייצרה הגבהה פריקה המתאימה לכל מעקה למרפסת. הגבהת המעקה מורכבת ממסגרת העשויה רצועות אלומיניום קשיח שבתוכה מתוחים כבלים מנירוסטה, במרווחים בטיחותיים שאינם מאפשרים את מעבר הגוף ביניהם, גם עבור ילדים. ההגבהה תוכננה כך שלא תיפגע בנוף או בזרימת האוויר אל המרפסת עצמה ולתוך הדירה. בנוסף, ניתן לפרק את ההגבהה בקלות בעת הצורך, כמו במעבר דירה, ולקחתה עימכם לדירה החדשה.

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת