מעקה בטיחות – כשמו כן הוא

מעקה בטיחות

במרפסות וחלונות מובן מאליו שיהיה קיים מעקה בטיחות שיגן מפני נפילות, של ילדים ומבוגרים גם יחד, ברגע של היסח הדעת, אך הדרישות המינימליותמעקה בטיחות המוגדרות בחוק לגובה המעקה לא תמיד מספיקות בכדי לעצור ילדים מטפסים או לעצור נפילה ברגע של חוסר תשומת לב או מעידה. הצוות המקצועי של חברת רשת הגנה מסביר על האפשרות הפשוטה לגדיל את הבטיחות של ילדינו ובני משפחתנו.

לשמור על הילדים

מעקה הבטיחות נועד לשמירה על כולם, אך הילדים הם האוכלוסיה הפגיעה ביותר. נפילה מגובה היא הסיבה השכיחה ביותר להגעת ילדים למיון וכמחצית מהילדים מהאושפזים בבתי החולים מאושפזים בשל נפילות. כמחצית מהנפילות שהביאו לפגיעה התרחשו בבית, אצל ילדים בגילאי 0-17. באופן טבעי אחוזי הפגיעה עולים ככל שהגיל יורד. עלינו לשמור טוב יותר על ילדינו, וככל הנראה המעקות הקיימים פשוט לא מספיקים, גם כאשר הם נבנים על פי התקנים הנדרשים.

מעקה בטיחות במרפסת ובמדרגות

המקומות המחייבים התקנת מעקה בטיחות הם המרפסת והמדרגות, שני המקומות המועדים לנפילות מגובה יתר מכל מקום אחר. כמו בכל נושא העוסק בבטיחות, גם בבניית מעקות חייבים להקפיד על איכות העבודה. התקנת המעקה חייבת להיעשות בצורה מקצועית ויציבה, שתספק את הבטיחות הנדרשת. אולם, בבניית מעקות הבטיחות במדרגות, ובעיקר במרפסת, יש צורך להקפיד גם על גובה המעקה ועל מניעת אפשרות הטיפוס עליו על ידי ילדים צעירים. התקנים הקיימים כיום מאפשרים לבנות מעקות גם מלוחות אנכיים, המאפשרים את הטיפוס עליהם, והגובה המוגדדר בחוק פשוט אינו מספיק בכדי למנוע נפילה.

הגבהת מעקה בטיחות

חברת רשת הגנה מציעה אפשרות פשוטה ויעילה להגבהת מעקה בטיחות במרפסת , למניעת נפילות של ילדים ומבוגרים כאחד. הגבהת המעקה נעשית על ידי חיבור מסגרת אלומיניום קשיח שמחוברים אליה כבלי אלומיניום. המרווחים בין הכבלים מגיעים ללא יותר מ 10 ס"מ, בכדי למנוע אפשרות של הכנסת הראש בין הרווחים או החלקה ביניהם. חיבור מסגרת האלומיניום אפשרי לכל מעקה קיים, ונעשה בצורה פשוטה, כך שניתן לחברו בקלות ולפרקו בעת הצורך, כמו במעבר דירה או כאשר הילדים מתבגרים דיים. הגבהת המעקה בצורה זו אינה חוסמת את זרימת האויר לדירה מצד אחד, אך מונעת את אפשרות הנפילה מהמרפסת. בדיוק כמו שצריך.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת