התקנת רשת יתושים חוסכת טיפול באלרגיה

רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו

הכל על יתושים רשתות ומה שבניהן

ידוע כי ילדים הם בריות רגישות ביותר, רגשית וגופנית כאחד. עקיצות יתושים מעוררות לא אחת אצל הילדים תגובות אלרגיות של ממש, הכוללות התנפחות מקומית, שלפוחיות, גרד וזיהומים. טיפול באלרגיה לעקיצות יתושים בדיעבד, לאחר העקיצה, הוא אפשרי כמובן, אך ניתן למנוע את הסבל של הילד או הילדה בקלות ולמנוע לחלוטין את העקיצות באמצעות התקנת רשת נגד יתושים. מנהלי חברת רשת הגנה, המייצרת מוצרים ייחודיים להגנה על כל המשפחה, מסבירים על עקיצות היתושים וכיצד להימנע מהן.

רשת יתושים – הידעתם?

יתושים הם החיה הקטלנית ביותר בעולם. כ- 3 מיליון אנשים מתים כתוצאה מזיהומים ומחלות שהועברו אליהם על ידי עקיצות יתושים. מלריה וקדחת הנילוס הן שתי המחלו המוכרות ביותר, אך שינן מחלות נוספות אותם נושאים היתושים, בעיקר באזורים הטרופיים של העולם, כמו דנגה וצ'יקונגוניה. בישראל ישנו רק זן יתושים אחד העשוי להעביר מחלות – הטיגריס האסיאתי, אך נגיפי המחלות שהוא עשוי להעביר אינם קיימים בארץ, כך שעקיצות היתושים "הישראלים" אינן מסכנות חיים.

אלרגיה לעקיצות

תינוקות וילדים צעירים נעקצים יותר בשל הימשכות נקבות היתוש אל חוף גופם, הגבוה מחום הגוף של המבוגרים, ולעיתים קרובות הם מפתחים תסמינים אלרגים ברמות שונות. טיפול באלרגיה לעקיצות הוא לרוב מקומי וכולל בעיקר את הרגעת המקום העקוץ, אך העקיצה גורמת לסבל רב לאלרגים הצעירים. אצל הילדים האלרגים לעקיצות מופיעים, מלבד הגירוד הבלתי פוסק המוכר גם למבוגרים, גם התנפחות מקומית, לעיתים מאסיבית מאוד, התקשות המקום, אודם מקומי, זיהום ולעיתים התחממות של המקום והופעת שלפוחיות.

להימנע מעקיצות יתושים – רשת נגד יתושים

היתושות מטילות ביצים במקומות בהם יש מים עומדים ולכן קשה מאוד למנוע לחלוטין את ההטלות. אבל ישנה דרך פשוטה ביותר להימנע מחדירת יתושים הביתה – התקנת רשת הגנה ייעודית. חברת רשת הגנה מציעה רשתות גלילה והזזה למניעה מוחלטת של כניסת יתושים וחרקים נוספים הביתה. רשתות החברה עשויות פירגלס כמעט שקוף שצפיפותו אינה מאפשרת לחרקים לחדור פנימה. ניתן להתקין את הרשתות על כל תריס גלילה קיים או להתקין מסילה מיוחדת במידה ויש מקום. התקנת רשת ההגנה היא פשוטה ומבטיחה למנוע את העקיצות, כך שעניין טיפול באלרגיה לעקיצות היתושים יהפוך לנחלת העבר, והסבל המיותר של הילדים, והמבוגרים, העקוצים ימנע, גם אם אינם אלרגיים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל העמוד שלנו – רשת נגד יתושים.

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת