רשת הגנה: להיות מוגנים בבית בלי לוותר על הנוף

הגבההת מעקה

התקנת רשת הגנה על חלונות הבית, במטרה למנוע חדירת מזיקים כמו חרקים או יתושים לבית, נתפסת במקרים רבים ואצל בעלי בתים רבים, כצעד הגנה ביתי שמתאים בעיקר לקיץ, ולכן הם בוחרים בהתקנת רשתות שיש להן מנגנון הזזה, כך שהשימוש בהן אפשרי בכל עת ובהתאם לצרכים.

רשתות הגנה זמינות היום במגוון סוגים, כולל רשת הזזה, רשת גלילה או רשת כנף. המטרה היא להעיף את התריסים, לפתוח את הרשת ולקבל את כל האוויר הצח שיש למזג האוויר הישראלי הכי טוב בעולם, להיכנס לחדר. אבל רגע, זה לא באמת כל מה שאפשר לקבל עם התקנת רשת הגנה.

בואו נבחן רגע את המטרות השונות של רשתות הגנה

חברת רשת הגנה מציעה ללקוחותיה רשתות לחלונות למגוון מטרות שימוש, כגון שיטה להגנה על ביטחון הילדים, שהמשחק האהוב עליהם ביותר הוא לטפס אל החלון, סתם כדי לראות אם הם יכולים. וכשהם לא משחקים בטיפוס, הם נהנים להשליך את הצעצועים שלהם מעבר לחלון, כדי לראות אם הם יחזרו.

אבל רשת הגנה שמיוצרת מרכיבים חזקים מספיק, מונעת מצבים כאלה, ומצבים חמורים הרבה יותר, כמו למשל חדירת פורצים לבית.

אבל הגנה מתאימה אפשרית רק עם ייצור רשתות מהחומרים הטובים ביותר

כדי שרשת הגנה תספק את ההגנה שלשמה היא מותקנת, היא צריכה להיות מיוצרת מחומרים עמידים וחזקים, והרשתות שלנו מיוצרות בשיטות המתקדמות ביותר היום בתחום.

ועוד משהו. אם אתם רוצים להגן על ביתכם מפני מזיקים מעופפים או למניעת אסונות או פריצות, אבל לא רוצים את ההרגשה "הסוגרת" של סורגים, רשת הגנה היא פתרון הולם.

עד היום האמנתם שרשתות לחלונות לא יכולות לספק הגנה אמיתית כי הן נקרעות בקלות? אז זהו, שלנו יש את הפתרונות המתקדמים

רשתות ההגנה המיוצרות בחברת רשת הגנה מספקות מגוון יתרונות במוצר אחד: הכירו את רשת הפיברגלס השקופה, שמאפשרת פתיחה וסגירה בהתאם לצורך.

רשת הגנה זו מונעת באופן מוחלט כניסת חרקים, אינה חוסמת את חדירת האוויר הצח והנוף הנשקף מבעד לחלון, והיא עמידה בפני משקל שיכול להגיע עד מאה קילוגרמים, מה שאומר שהיא לא נקרעת, עמידה בפני נפילות, ומקשה על פורצים לחדור לבית.

וזה לא הכול. את הרשתות שלנו אפשר לפרק במהירות במקרה חירום, אפשר להתקין אותן על כל חלון, ויש להן מנגנון ניקוי עצמי. חסרון: הן לא מכינות קפה לדיירי הבית.

למה דווקא רשת הגנה?

אפשר למצוא היום מגוון שלם של רשתות הגנה לחלונות, אלא שלרשתות המיוצרות בחברת רשת הנה יש את הייחוד של ייצור מחוטי פיברגלס שכמעט אי אפשר להבחין בהם, והם שמעניקים לרשת את השקיפות הכמעט מלאה.

יש להן גם צפיפות גדולה יותר מכפי שניתן למצוא היום בתחום הרשתות לחלונות, ועמידות שלא תמצאו במקום אחר. תחשבו על זה כך: שום יתוש, גם לא הכי קטן, לא יוכל לחדור דרך הרשת, והחוזק והגמישות של הפיברגלס אינה מאפשרת קריעה או תלישה מהמסגרת, מה שמגביר את היבט הבטיחות שאתם מחפשים ברשת ההגנה שלכם.

נהנים מהטוב שבכל העולמות

אז עם כל כך הרבה יתרונות, תוכלו להתקין את הרשת אפילו בכל חלון בבית, וליהנות מהטוב שבכל העולמות: גם אוויר צח, גם נוף יפה, גם בית נטול מזיקים מעופפים, וגם ביטחון, שקט נפשי והרבה, הרבה שלווה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת