רשתות לחלונות ושלום ליתושים

רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו

רשתות לחלונות ושלום ליתושים

אם גם אתם, כמו רוב האנשים סובלים מזמזומי היתושים המציקים ומעקיצותיהם המגרדות , סביר להניח שגם אתם חשבתם על הפתרון הנפלא של התקנת רשתות לחלונות.

התקנת רשתות על חלונות הבית מונעת את כניסת היתושים, וחרקים אחרים, אל תוך הבית פנימה ומעניקה לנו את האפשרות לישון לילות רצופים, ללא הפרעות מיותרות, זמזומים ועקיצות.

צוות הפיתוח של חברת רשת הגנה הגה רעיון חדשני, המשלב לא רק הגנה נגד יתושים אלא יתרונות נוספים. צוות החברה מספר על המוצר.

רשתות לחלונות – פריט חובה

בישראל החמה והלחה, אין כמעט מקום שאין בו יתושים, ואין כמעט מי שאינו סובל מהם. ילדים צעירים סובלים פעמים רבות מאלרגיות שונות ורגישות לעקיצות, וכאשר הם נעקצים העקיצות מתנפחות ואף מזדהמות.

כמובן שבשל העובדה שדמם הוא הכי פחות חומצי, הם נעקצים הכי הרבה מכולם, והורים רבים מחפשים כל העת פתרונות למכת העקיצות העונתית.

אי לכך ובהתאם לזאת, רשתות לחלונות הפכו לפריט חובה בכל בית בישראל, ומדי שנה מותקנות יותר ויותר רשתות כאלה, בכל האזורים הגיאוגרפים האפשריים.

רישות כל הפתחים

כמובן שהתקנת רשתות בחלק מהפתחים בלבד לא תעזור למניעת כניסתם של יתושים, ויש לרשת את כל הפתחים, ובכלל זה חלונות הבית וגם דלתות הנפתחות למרפסות או לחצר, בעיקר אם יש נטייה להשאיר אותן פתוחות כדי לאוורר את הבית. הרשתות ניתנות להתקנה על כל סוגי הפתחים, וישנן רשתות שונות- קבועות או נפתחות, רשתות כנף ורשתות גלילה, רשתות הזזה ועוד, כך שניתן להתאים לכל פתח את הרשת שלו.

הרשתות שלנו

רשתות לחלונות יש הרבה, אך ייחודיות הרשתות של חברת רשת הגנה היא בהיותן עשויות מחוטי פיברגלס כמעט בלתי נראים, המעניקים לרשת שקיפות כמעט מלאה, עמידות שאין לרשתות אחרות, וצפיפות גדולה יותר מהרגיל, שאינה מאפשרת לאף יתוש לחדור דרך הרשת. הפיברגלס הוא חומר גמיש וחזק, כך שאין חשש שהרשת תיקרע ויווצר בה חור או שתתלש מהמסגרת, כמו שקורה לעיתים קרובות ברשתות המתכת, לדוגמא. חוזקה הרב של רשת הפיברגלס מאפשר להשתמש בה גם כסורגי בטיחות שקופים בחדר הילדים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשתות הגנה לבית – מה זה והאם זה באמת יעיל?

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת