התקנת סורגים לחלונות – שמירה על בטיחות בבית

דוגמא של התקנת סורגים לחלונות - רשת הגנה

התקנת סורגים לחלונות – מידע מקיף

הצורך להגן על הבית קיים בכל חיה בעולם. כשמדברים על צורך בשמירת על בני הבית, לרוב עולה הצורך הבסיסי בהגנה על עצמנו, על בני זוגנו ועל צאצאינו בכל עת, או הצורך המובן בתחימת טריטוריה שנוכל לקרוא לה בית, והתקנת סורגים לחלונות נתפשת כאמצעי הגנה מפני פורצים מבחוץ ולא כהגנה מפני יציאה לא רצויה החוצה. מומחי חברת "רשת הגנה", המתמחה בפתרונות מתקדמים לעולם הבנייה מסבירים על חשיבותם של הסורגים על החלונות.

סורגים לחלונות

מרחב בטוח

ילדים לא נולדים עם חוש זהירות או עם תחושת חשש, והן מתפתחות בהם לא לאט. גם כאשר הילדים לומדים להיזהר מדברים מסוימים היכולת שלהם להעריך מרחקים או סכנות מוגבלת. התקנת סורגים לחלונות היא הדרך האופטימלית לשמור על הילדים מפני עצמם ולנקוט משנה זהירות כדי להבטיח את בטחונם בלי לפגום במרחב שהילדים זקוקים לו כדי לשחק ולחקור.
בדרך זו המרחב נעשה בטוח אף יותר ואנחנו, ההורים, יכולים להיות שקטים ורגועים.

רשת הביטחון שלכם

כל הורה שומר על ילדיו ככל יכולתו, אך האנושיות שלנו היא לעיתים מגרעה, ואיננו יכולים להסתכל על הילדים הצעירים ולהשגיח עליהם 24 שעות ביממה ללא הפסק. התקנתסורגים על חלונות הבית חייבת להיות חלק בלתי נפרד מיצירת מרחב בטוח לילדים, ממש כמו חיפוי השקעים או הגבהתם, הסתרת פינות חדות של רהיטים וכו'.

לא יפה ולא נאה

סביר להניח שהפן הבטיחותי של התקנת סורגים מעוצבים לחלונות ברור לכל אדם בר דעת, ובכל זאת רבים אינם מתקינים סורגים בביתם, והפן האסתטי הוא התירוץ, פעמים רבות. תחושת הכלא הנוצרת כאשר יש סורגי מתכת מכל עבר בבית, או אפילו רק בחדר הילדים, אינה נעימה ואנשים רבים חוששים מכך. נסיונות ארוכי שנים לייפות את הסורגים יצרו סורגים בצבעים שונים, עם פיתוחים ודוגמאות, אך סורגים הם תמיד סורגים, מלבד הסורגים השקופים של חברת רשת הגנה, המבטיחים לכם הנאה מכל העולמות – בטיחות מירבית לכם ולילדיכם, ושמירה על אסתטיקה, ללא תחושת כלא. הסורגים ניתנים לפירוק והרכבה בקלות, ואף מתנתקים על ידי מנגנון פשוט המאפשר פירוק בשעת חירום.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – הגבהת מעקה למרפסת – חומרים מומלצים וטיפים

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת