סורגים שקופים נגללים – לשמור על הילדים

התקנת סורגים שקופים נגללים

עבור רובנו, עצם הזכרת המושג סורגים או דיבור על התקנת סורגים  בחלונות הבית, עושה אסוציאציה מדכאת של כלא, של הגבלות על תנועה, על שדה סורגים שקופיםהראייה ועוד. במיוחד בשביל לענות על בעיות אלה פותח בחברת רשת הגנה הרעיון של סורגים שקופים, המאפשרים מצד אחד בטיחות מלאה,ומצד שני כמעט ואינם נראים, כך שאינם נותנים תחושת כלא, ולא חוסמים את תנועת האוויר או שדה הראייה. צוות החברה מספר על המוצר החדשני שישנה את חייכם.

לגור בקומה גבוהה

מגורים בקומה גבוהה הם סוג של משאת נפש עבור רבים, המוכנים לשלם יותר עבור הזכות לגור בדירות בקומות העליונות של הבניין. מאידך, המגורים בקומות הגבוהות הוא לא רק אוויר צח ומרחבי נוף, אלא גם סכנת נפילה מהחלון, בעיקר אם יש ילדים בבית. בדיוק בנקודה זו נכנסים לחיינו הסורגים, אלה שרובנו ממש שונאים אבל מבינים שאי אפשר בלעדיהם.

לשמור על הילדים

בטחון הילדים עומד בראש מעייניהם של ההורים, והם מוכנים לשלם את המחיר של כיעור הדירה החדשה בסורגים, כדי לשמור על ילדיהם שלמים ובריאים. אנחנו כאן כדי להגיד שהכיעור אינו הכרח, וכי יש פתרון אחר, שאינו מוותר לרגע על בטחון הילדים ומאבטח אותם בצורה מלאה, אך יחד עם זה טומן בחובו יתרונות רבים כמו הקפדה על אסתטיקה גבוהה, או התקנה של גרסת הרשת לסורגים השקופים המאפשרת את פריסת הסורגים או קיפולם בכל עת, ומערכת ניתוק מהיר למקרי חירום.

סורגים שקופים נגללים

גרסא נוספת לסורגים השקופים היא רשת צפופה של חוטי פיברגלס שקופים כמעט לחלוטין, המתחברים לכל תריס גלילה קיים, ונפרשים בעת שהתריס מורם. הסורגים המעוצבים השקופים יכולים לשאת בעומס סטאטי של עד 100 קילוגרם, ולכן גם אם הילדים יטפסו על אדן החלון וישענו על הרשת, לא יקרה דבר, לא לרשת ולא לילדים. חסרון נוסף של הסורגים הרגילים הוא חסימת החלון בעת מקרי חירום כמו שריפה. הסורגים השקופים מצויידים במערכת המאפשרת שחרור מהיר של הסורג במקרי הצורך. רשימת יתרונותיהם של סורגים שקופים אינו מסתיים בזאת. ההתקנה פשוטה, ומתאימה, כאמור, לכל תריס גלילה, חשמלי או ידני. בנוסף, רשת הפיברגלס צפופה דיה כדי לשמש כרשת נגד יתושים ולמנוע את כניסתם לחדר.
אז למה אתם מחכים?

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – איזה סוגי רשתות לחלונות יש ואיך לבחור?

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת