סורגים לחלונות – כבר לא צריך להתפשר על אסתטיקה או בטיחות

דוגמא של סורגים לחלונות - רשת הגנה

סורגים לחלונות – מידע מקיף

כשאתם אומרים סורגים לחלונות, על מה אתם חושבים? רוב האנשים מעלים בדמיונם מיד סורגי מתכת עבים וכעורים שאין ברירה אלאל להסכין עם קיומם כדי לנוע פריצה לקומות נמוכות או נפילה מחלונות בקומות הגבוהות. אבל היום, סורגי לחלונות לא חייבים להיות מכוערים, או אפילו נראים לעין בכלל. חברת רשת סורגים לחלונות שקופיםהגנה פיתחה סורגים מיוחדים לחלונות, שכדאי לכם לשמוע עליהם.

שקוף ואלגנטי

לצערנו, האקלים החברתי האלים חודר לכל מקום, ורובנו חווים תחושת חוסר בטחון גם במרחב הציבורי וגם במרחב הפרטי, בביתנו. התקנת סורגים על החלונות היא אקט שנועד לתת לנו תחושת בטחון, גם להרתעת גנבים מפני נסיונות פריצה, וגם לשמירה על בטחונם של ילדינו, ולמנוע נפילה מהחלון. כאמור, סורגים לחלונות לא חייבים להיות גסים ומכוערים ויכולים להיות אלגנטיים ואפילו בלתי נראים.

סורגים בלתי נראים

הסורגים של חברת רשת הגנה עשויים מסיבי פיברגלס, אשר נותנים אפקט של שקיפות לסורגים, בדומה לזכוכית. משמעות המילה פיברגלס בעברית היא סיבי זכוכית, והשם ניתן להם בדיוק בשל השקיפות הזכוכיתית שלהם, שהיא יתרון אדיר כאשר מכינים מהם סורגים או רשת לחלון.

היתרונות של סורגים לחלונות מבית רשת הגנה

מלבד השקיפות, ישנם לסורגי הפיברגלס מספר יתרונות בלתי מבוטלים נוספים:

• צורת ההתקנה של הסורגים מאפשרת לחבר אותם כמעט לכל חלון קיים, ואין צורך בחיבור חיצוני של הסורגים לקיר.

• סורגים לחלונות שעשויים מסיבי פיברגלס הינם חזקים כמעט כמו סורגי המתכת, ולפעמים יותר.

• הסורגים דקים ומרווחים מספיק כדי לאפשר זרימת אוויר חופשית דרכם, ממש כאילו לא היו שם בכלל, אך מספיק צפופים כדי למנוע הכנסת ראש של אחד הילדים בעדם, והמרווחים כפופים לכל תקני הבטיחות הנדרשים.

כבר לא צריך להתפשר

אנשים רבים שהתקינו בביתם סורגים למרפסת  ממתכת לחלונות עשו זאת מתוך פשרה כלשהי, ותוך תשלום מחיר אסטטי מסוים, בגלל הצורך להגן על ביתם, רכושם ועל היקרים להם. מהיום כבר אין צורך להתפשר, וניתן להתקין סורגים לחלונות שאינם סורגים דקורטיביים אלא פשוט בלתי נראים, כך שאינם מפריעים בשום צורה ודרך, אלא עושים את עבודתם נאמנה, כמעט בלי שנרגיש בכך.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל העמוד שלנו – סורגים שקופים – כל המידע 

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת