סורגים בחלונות – בסגנון חדשני שלא הכרתם

דוגמא של סורגים - רשת הגנה

סורגים בחלונות – מידע מקיף

כשאנחנו נכנסים לבית חדש אנו רוצים להרגיש בו בבית. סורגים לחלונות שמותקנים כדי להעניק לנו תחושת ביטחון נגד פריצות או נפילות ילדים, מעניקיםסורגים שקופים לצערנו את התחושה ההפוכה. אנו חשים כלואים, הנוף מהחלון נחסם ועולה השאלה – האם אנחנו בעונש? האם עשינו עבירה מסויימת שאנו צריכים להרגיש כלואים בתוך הבית של עצמנו? צוות המומחים של חברת "רשת הגנה", החברה המובילה בפיתוח מוצרים חדשניים לענף הבנייה, מספרים כיצד נולד רעיון רשת החלון הבטיחותית, מה הרשת מכילה וכיצד נוכל לחיות באמת בשלווה וללא פחד מיותר.

מאיפה הכל התחיל?

במידה ואנו גרים בקומות עליונות ואין לנו סכנה ממשית לפריצות, אין סיבה שנתקין סורגים לחלונות שיהיו גדולים ויסתירו לנו את הנוף. יחד עם זאת, אם בבית ישנם ילדים שמטפסים על אדן החלון בלי בעיה, חשוב שנקפיד שאזור החלון יהיה בטיחותי. צורך נוסף הוא מידת הניידות של הסורגים. בעת מעבר דירה נרצה להעביר את הסורגים איתנו ולחסוך את הרכישה וההתקנה המחודשת של המוצר.

סורגים בחלונות בשילוב מיוחד

על מנת לשלב בין הצורך להגנה וגם את האסטתיקה, נולד הרעיון של רשת הגנה המספקת הגנה כפולה, היא גם רשת למניעת נפילות וגם רשת נגד יתושים. פתרון זה משתלב היטב עם התריס הקיים ואין צורך לשנות במיוחד עבורו את מבנה החלון. הרשת עשויה מחומר שנקרא פיברגלס – סיבים דקים של זכוכית. תכונות החומר הן שקיפות ועמידות, וכך, בעצם, ניתן להנות מהנוף וגם להיות שקטים שהבית הוא מקום בטוח. הרשת מכילה גם חלונית שלא מאפשרת כניסת חרקים הביתה, וזהו יתרון משמעותי נוסף, בייחוד בעונת הקיץ.

אל פחד

לילדים הסקרנים אין תחושת פחד כשהם הולכים לחקור משהו חדש. התפקיד של ההורים הוא להגן עליהם, תוך כדי שהם נחשפים למקומות חדשים וחוקרים את העולם. כאשר מדובר בשהייה בתוך הבית, התקנת סורגים לחלונות עשויה להעניק תחושת ביטחון גדולה להורים, בייחוד אם הדירה נמצאת מעל קומת קרקע. אמנם בארץ עוד לא קיים חוק שמחייב להתקין סורגי בטיחות, אך היחס לזה צריך להיות כמו לכסא בטיחות ברכב. כך אפשר יהיה לחיות בלי פחד ולהנות מהשהות בביתנו, כמו שאנו נהנים מנסיעה בטוחה ברכב.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים שקופים – פתרון מתקדם

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת