מעקה אלומיניום – פתרון בטיחותי דקורטיבי

מעקות בטיחות למרפסת

מעקה אלומיניום – הכל מהכל

לאחר עשרות שנים בהן סופחה המרפסת אל הבית, נאטמה ונסגרה בקירות משולבי חלונות או תריסים, שבה אלינו המרפסת במלוא הדרה והפכה למקום האטרקטיבי ביותר בבית, כיאה לעיצוב עם הנגיעות הים תיכוניות. עיצוב המרפסת הפך למשמעותי מאוד בעשור האחרון, וניתן למצוא כיום מרפסות נוף, מרפסות שמש, מרפסות גג וכדומה, הן בדירות החדשות והן כחלק מתכנית תמ"א 38 לעמידות מבנים כנגד רעידות אדמה. המרפסות מאובזרות בריהוט מותאם החל מאדניות ועציצים וכלה בריהוט גן, כחלק מתרבות כוללת אשר שמה את הדגש על סגנון החיים. ואולם, חשוב להקפיד על הבטיחות בבית עם ילדים, במיוחד לאור העובדה שהמרפסת עשויה להוות מקום המועד לפורענות, ולהתקין מעקה אלומיניום או מכל חומר אחר למען ביטחונם של הילדים ולמען השקט הנפשי שלכם.

מעקה אלומיניום – למען ביטחונם של הילדים ולמען השקט הנפשי שלכם

השבת המרפסות אל דירות המגורים כאלמנט בלתי נפרד מסגנון הבנייה העכשווי, מחייבת התקנת מעקות בטיחותיים כמו מעקה אלומיניום למניעתן של נפילות מגובה. על פי ת"י 1142 (התקן הישראלי למעקות) מחויבים כל פתחים בקירות המבנים שקיימת מהם סכנת נפילה בהתקנת מעקות ומסעדים, כשהתקנה נוגעת גם למרפסות. יחד עם זאת, התקן הקיים בישראל אינו מספק דיו מהסיבה שהוא מאפשר טיפוס. אי לכך, המעקות הסטנדרטיים מהווים פיתרון חלקי בלבד בבתי דירות שיש בהן פעוטות וילדים. השגחת מבוגר אחראי מהווה בגדר פיתרון חלקי בלבד, שהרי מספיקה שנייה אחת בלבד של חוסר תשומת לב בכדי לפתוח פתח לאסון.

רשת הגנה – הגבהות מעקה למניעת נפילות ממרפסות

מעקה אלומיניום מבית רשת הגנה מהווה פיתרון ייחודי להגבהת מעקה המרפסת עד לגובה הבטיחותי למניעת הטיפוס ונפילה מן המרפסת. הפתרון מושתת על חיבור מסגרת אלומיניום קשיחה המורכבת מרצועות אופקיות באמצעות שלבים מנירוסטה, המצמצמים את המרווחים עד למרווחים בני עשרה סנטימטרים, מרווח המוגדר כבטיחותי ביותר בכל הסטנדרטים המקובלים. המעקות מבית רשת הגנה אינם פוגעים בזרימת האוויר החופשית אל הדירה, והם פריקים וניתנים להסרה. המעקות הללו הינם בטיחותיים ודקורטיביים ביותר ומגיעים עם אחריות לשנתיים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל  – המאמרים שלנו. 

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת