תריס סורג – הדרך הפשוטה לישון בשקט

דוגמא של תריס סורג - סורג בטיחות

תריס סורג – מידע מקיף

ברוב חדרי הילדים מותקנים סורגים, כדי לשמור על בטיחות הילדים ולמנוע נפילות. זה מכוער, ואם רוצים גם להתקין רשת נגד יתושים, מוסיפים לחלון שכבה 1_1394373891נוספת, ותריס, כמובן, כדי לשלוט בתאורה ובחימום. אז יש לנו תריס סורג ורשת באותו חלון. מכביד, מסורבל, חוסם את זרימת האוויר ומכער את הנוף. חברת רשת הגנה, המתמחה במציאת פתרונות חדשניים עבור ענף הבנייה, מציעה פתרון אחר.

לא מוותרים על הבטיחות

הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר, כמובן, ולכן רוב האנשים מתקינים את הסורגים, הגם שהם מכערים את הדירה ואת מראה הנוף הנשקף מהחלון. למרווחים הבטיחותיים בין הסורגים ישנו תקן, כדי שראשו של הילד לא יוכל לעבור ביניהם, אך את האסתטיקה לא ניתן לכמת בתקנים, ותחושת הכליאה נותרת על כנה.

שלא יעקצו אתכם

הקיץ הישראלי ידוע ביתושיו הקטלניים, הנוגסים בבשר ויוצרים עקיצות מגרדות ומציקות. הילדים נעקצים יותר, כמובן, ואצל ילדים רכים העקיצות עשויות להתנפח ולהזדהם לעיתים קרובות. התקנת רשתות בחלונות היא הפתרון היחיד המאפשר להינות משקט יחסי בתוך הבית, ולהימנע מהעקיצות המציקות ומשנת הלילה הטרופה שהיתושים גורמים לה. התקנת רשת מתכת קבועה חוסמת את זרימת האוויר אל החדר, וגם אינה דרושה בחורף, ולכן רוב האנשים מחפשים רשתות הזזה או כנף שיהוו פתרון נגד יתושים ושאר מזיקים אבל אינם מודעים לעובדה שיש רשת נגד יתושים שלא חוסמת את האויר ולה יתרונות רבים כפי שמפורט בהמשך.

תריס סורג – השילוב המנצח

תריס סורג משולב רשת הוא המצאה ייחודית לחברת רשת הגנה, המשלבת את כל הפתרונות במוצר אחד: סורג בטיחות שהוא גם רשת הגנה נגד יתושים. הסורג עשוי מסיבי פיברגלס שקופים ומתחבר לכל תריס גלילה קיים, חשמלי או ידני, וניתן לחבר או לנתק אותו מתי שרוצים.

רשימת היתרונות המרכזיים

• הענקת הגנה מושלמת מפני נפילה. תריס סורג עמיד פני העמסה של 100 ק"ג ויותר ואין חשש שיקרע.
• בקיץ, מעניק התריס הגנה מושלמת מפני חדירת יתושים וחרקים אחרים הביתה.
• הסורג מתחבר בצורה בטיחותית מלאה לתריס הגלילה הקיים, ויש לו מנגנון מיוחד המאפשר ניתוק מהיר במקרה חירום.
• התריס מצויד במנגנון ניקוי עצמאי המופעל באופן אטומטי בעת פתיחה וסגירה של התריס.
• התריס מצויד בכפתור המאפשר את השבתת הרשת כאשר אין בה צורך.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – התקנת סורגים ורשתות בממ"ד

בהצלחה!

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת