הגבהת מעקה בטיחות – הפתרון הפשוט

מעקה אלומיניום

מעקה בטיחות הוא פריט חובה בכל מרפסת באופן טבעי, ושוק המעקות מציע מגוון רחב של סוגי מעקות משלל חומרים, באין סוף עיצובים. העיצוב אינו יכול לבוא על חשבון הבטיחות, כמובן, ומעקה בטיחות חיב להיות בטיחותי כדבר ראשון. למרות כל האמור לעיל, פעמים רבות המעקות המותקנים פשוט אינם גבוהים מספיק ויש צורך להגביה אותם או לשלם הרבה מאוד כסף כדי ליצור מעקה בהזמנה מיוחדת, בגובה המתאים. מומחי הבטיחות שלנו מסבירים איך מגביהים מעקה סטנדרטי בלי להיכנס להוצאות גדולות ותוך הקפדה על בטיחות מלאה.

מעקה בטיחות סטנדרטי

ברוב המרפסות, בעיקר באלו של דירות קבלן בבניינים רבי קומות, ישנו מעקה בטיחות סטנדרטי, מבטון או ברזל. המעקות אינם חייבים להיות כעורים, אבל בדרך כלל הם סתמיים ואינם מושכים תשומת לב, וגם זה בסדר. את המרפסת ניתן לקשט ולייפות בשלל דרכים אחרות, ויש יתרון לא מבוטל בכך שהמעקה אינו מושך את תשומת ליבם של הילדים באופן מיוחד.

מותק, הילדים!

נוכחותם המבורכת והמקסימה של ילדים בבית מחייבת אותנו, המבוגרים האחראים, לנהוג במשנה זהירות ולחשוב תמיד כמה צעדים קדימה. בכל דירה שלא נגור, שכורה או קנויה, נצטרך תמיד להקפיד על הפן הבטיחותי של המגורים לפני הכל, ובין היתר זה אומר לדאוג לכך שמעקה הבטיחות במרפסת גבוה דיו כדי למנוע מהילדים לטפס עליו וליפול למטה, חלילה. כאמור, ברוב הדירות המעקות הסטנדרטים פשוט אינם גבוהים דיים, על אף שהם עומדים בדרישות התקן, ובעזרת שרפרף פשוט ונמוך, יכולים הילדים לטפס על המעקה. את ההמשך איננו רוצים לדמיין.

מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לשאלות נוספות בנושא הגבהת מעקה בטיחות – צור קשר

הפתרון הפשוט למעקה הבטיחות

חברת רשת הגנה, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מתקדמים עבור ענף הבנייה, ייצרה פטנט בתחום הגבהת מעקה בטיחות, שמאפשרת הגבהה של כל מעקה בלי לפגום בנוף או בזרימת האוויר. ההגבהה של חברת רשת הגנה היא, למעשה, סורגים העשויים מכבלים מיוחדים, המולבשים על מסגרת אלומיניום קשיחה, שיכולה להיות מחוברת לכל מעקה, כך שילדים אינם יכולים לטפס על המעקה, ואיש, כולל המבוגרים, אינו יכול למעוד בטעות ברגע של אבדן שיווי משקל. המעקה הוא פריק, וניתן להעביר אותו לכל מקום בשעת הצורך, כך שהוא מתאים גם לדירות שכורות, ואינו מצריך השקעה גדולה. זה כדאי!

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים שקופים לבית

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת