הגבהת מעקה: אמצעי אבטחה יעיל למרפסות

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

הגבהת מעקה למרפסת היא נושא שאין להקל בו ראש, במיוחד באזורים עירוניים. ההגבהה חשובה למניעת אסונות ומתן אפשרות לדיירים ליהנות מהמרפסת ללא פגיעה בעיצוב, וללא חשש לתרחישים בעייתיים, במיוחד אם יש בבית ילדים קטנים.

השמירה על ביטחון הילדים והמבוגרים במרפסות חשובה גם, או אולי במיוחד, בעונת החורף, כשלא משתמשים הרבה במרפסת, אבל מספיק שיוצאים עליה ביום רטוב ועלולים להחליק, ברגע אחד של חוסר תשומת לב.

לכן חשוב להתקין תוספת של הגבהת מעקה למרפסת, למנוע מצבים חמורים של סיכון, וליהנות מהישיבה במרפסת בשקט נפשי ובביטחון מלא.

הדגם של רשת הגנה להגבהת מעקה

חברת רשת הגנה פיתחה מערכת יעילה של הגבהת מעקה לשמירה על בטחון דיירי הבית במרפסת, ומניעת נפילות מבוגרים וילדים. ההגבהה מבוצעת באמצעות חיבור מערכת אלומיניום קשיח, שאליה מחוברים כבלי אלומיניום, ברווחים שאינם עולים על שבעה סנטימטרים. חיבור המערכת ניתן להתקנה על כל מעקה קיים ומשתלב איתו.

ההתקנה מבוצעת בזווית אופקית, כלומר ללא חסימת זרימת האוויר למרפסת, ואפשרות המשך הנאה מהנוף מצד אחד, אך השגת המטרה של הביטחון ומניעת הנפילות. ואם שאלתם את עצמכם, אז כן, כשהילדים מתבגרים אפשר להסיר בקלות את תוספת ההגבהה.

הגבהת מעקה זכוכית

חברת רשת הגנה מתמחה בעיצוב פתרון של הגבהת מעקה מרפסת זכוכית. מערכת זו מורכבת מלוחות זכוכית ואפשר לבחור את הדגם והגוון של הזכוכית. בגישה זו, ניתן להשיג את היתרון המשמעותי של שמירה על הביטחון ומניעת נפילות, כמו גם עיצוב יפה של המרפסת מבלי לפגוע בנוף.

וזה לא הכול. יש גם את היתרונות המשמעותיים של מערכת שבנויה מחומרים חזקים מאוד שקופים, ואם אתם רוצים יותר פרטיות, אפשר להרכיב את מערכת ההגבהה בצבעים עם דוגמאות או בלוחות זכוכית בגוון חלבי

הגבהת מעקה בסוגים שונים

אפשר לבצע הגבהת מעקה בסוגים שונים, ובחברת רשת הגנה תקבלו פתרונות לכל סגנון של מרפסת, עיצוב פנים וסוג המעקה הקיים בבית או במשרד. למשל:

  • הגבהה של מעקה סטנדרטי.
  • הגבהת מעקה מעוגל.
  • פיתוח ייחודי של הגבהה על מעקה זכוכית.
  • תוספת הגבהת לוחות זכוכית על בסיס של מעקה בטון.

משיגים כל רמה של שקיפות

בחירת התקנת הגבהת מעקה מאפשרת להשיג כל רמה של שקיפות, באמצעות שילוב כבלי אלומיניום קשיחים בדגמים שונים, שמאפשרים התאמה ללוחות זכוכית מסוגים שונים, עם תוצאה של עיצוב מודרני תוך שימוש בחומרים חזקים ובטוחים מאוד.

בשורה התחתונה, פתרונות מותאמים אישית

חברת רשת הגנה מציעה פתרונות מיגון לכל סוגי המרפסות, עם פיתוח ייחודי של עיצוב חדשני ויוקרתי, לשמירה על בטחון בני הבית. אנחנו מקפידים להשתמש רק בחומרים עמידים ואיכותיים שיש להם תו תקן ישראלי. אנחנו מתמחים במיוחד בהצעת פתרונות מיגון שמבוססים על פיתוחים ייחודיים ומציעים שירות שאינו מתפשר על מצוינות ומקצועיות. הצוות המיומן והמקצועי שלנו מעניק שירות מלא ומקיף, כולל ליווי אישי לאורך כל הפרויקט וגם לאחריו.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת