סורגים מעוצבים

סורגים מעוצבים לבית הפכו בשנים האחרונות להיות פופולריים יותר ויותר. מרבית האנשים אינם אוהבים לרכוש סורגים רגילים להגנה על הילדים. הסורגים הסטנדרטים נראים קצת כמו סורגים של כלא. הם נותנים לחדר מראה חנוק, דחוס וחסר חופש. לכן, אנשים מתלבטים אם הם מעדיפים לקנות סורגים בעיצובים מיוחדים כדי לשוות מראה מיוחד לחדר של הילד, או להעדיף סורגים שקופים בטכנולוגיה המיוחדת של רשת הגנה.
אינם פוגעים בחזות הביניין

אינם פוגעים בחזות הבניין

אייקון מנגנון ניתוק במקרה שריפה

בעלי מנגנון לניתוק במקרה של שריפה בהתאם להוראות מכבי אש

מיוצר בישראל

פטנט ישראלי

a1

בטיחות של סורגים ורשתות לכל סוגי הפתחים בבית

אייקון רשת נגד חרקים

הגנה כפולה מנפילה מגבהים ומפלישת יתושים ומזיקים

לוגו a3

מעוצבים, אסתטים ובעלי מערכת לניקוי עצמי

סורגים מעוצבים לבית – פתרון אידיאלי

סורגים מעוצבים לבית הם דבר שמשלב גם הגנה, וגם יופי ללא פשרות. כזה שיתן לכם את הרוגע הנפשי בהגנה על יקירכם אך גם יעשה את העבודה מבחינה חיצונית. לחברת רשת הגנה יש מספר פתרונות מעוצבים לבית.  אך השאלה כיצד ניתן לבחור בצורה נכונה מבין כל המוצרים?

בעת הבחירה, אנשים לוקחים בחשבון מספר רב של משתנים בהם בטיחות, יופי, מחיר, מידת פגיעה בנוף הישראלי, קושי לנקות ועוד. אצלנו ברשת הגנה קיים פטנט יחודיי שנקרא השקוף שבסורגים שמשלב יופי ועיצוב עם בטיחות ללא פשרות.

בטיחות

בהגנה מפני נפילות, סורגים שקופים יגנו על ילדיכם באותה מידה בדיוק כמו סורגים מעוצבים. הם אמנם נראים דקים, אך הם חזקים מאוד ויכולים לעמוד בפני לחץ משמעותי.

אולם, אם אתם מחפשים סורגים שייעצרו פורצים מלהיכנס אל ביתכם, סורגים מעוצבים יקנו לכם הגנה משמעותית יותר מבלי לשוות מראה חונק מדי לחדר.

יופי

ככל שהסורגים המעוצבים מורכבים יותר ובעלי פיתוחים רבים יותר, כך הם חוסמים יותר מהנוף הנשקף מהחלון. אם כן, לא בטוח שמה שאתם רוצים הוא דווקא סורגים מאוד מורכבים. סורגים פשוטים יותר יאפשרו לכם לראות את הנוף הטבעי הנשקף מהחלון שכם בקלות רבה יותר.

סורגים שקופים, לעומת זאת, אינם בעלי פיתוחים מורכבים או עיצוב מיוחד אלא להפך, הדבר העיקרי המיוחד בהם הוא שהם שקופים כמעט לגמרי. הם מאפשרים לכם לקבל מבט ברור של הנוף בלי הפרעה. 

סורגים מעוצבים – מה מחיר?

מחירם של סורגים מעוצבים יכול לנוע בטווח רחב מאוד כפקטור של מידת המורכבות שלהם וזהות המעצב. ככלל אצבע, אם אתם מעוניינים בסורגים חזקים, מעוצבים באופן יפה אך עדין המאפשר לכם להנות ממראה הבניין מבחוץ וממראה הנוף מבפנים- כנראה שתשלמו לא מעט על התענוג הזה.

מחירם של סורגים שקופים לעומת זאת הוא קבוע. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר עבור החלונות שלכם.

ברשת הגנה אנו מציעים מגוון גדול של פתרונות הגנה לבית, החל מרשתות נגד חרקים, הגבהות מעקה למפרסת ועוד.

סורגים מעוצבים – שמים סוף לסורגי הברזל

סורגים נמצאים כמעט בכל חלון, אך המראה והעיצוב שלהם כבר ממש לא חייב להיראות כמו בעבר, הגיע הזמן להתקדם הלאה.

התקנת או קיומו של חלון בבית שלכם נמצא במטרה לאפשר כניסה של אוויר וגם נקודת מבט על הנוף בחוץ. על מנת למנוע נפילה מהחלון או כניסה של אנשים מבחוץ, אנשים רבים בוחרים להתקין סורגים על גבי החלון אשר מונעים את המעבר בתוך החלון כאשר פתוח. בעוד בעבר הסורגים היו סורגי ברזל מסיביים ואפשר לומר מכוערים, אנחנו מציעים עולם שלם של סורגים מעוצבים כולל סורגים לילדים, אשר ישמרו על המראה הנקי והמעוצב של הבית שלכם, אך גם יאבטחו את החלון.

סורגים מעוצבים

כנראה שאם נבקש מכם לדמיין סורגים ישר תעלה לכם בראש תמונה של סורגי ברגל צפופים המותקנים על החלון בניגוד מוחלט לקו העיצובי שאתם מנסים להכניס בבית שלכם, או באחד החדרים. כמובן שיש דברים בבית שאין איך לשנות את העיצוב שלהם וצריך פשוט להסתדר איתם אך סורגים הם כבר מזמן לא אחד מאלו. הסורגים שלנו מגיעים במגוון עיצובים, כך שלא תצטרכו להתפשר על עיצוב מדכא.

סורגים מעוצבים לילדים

נוסף על סורגים מעוצבים שימשיכו את הקו העיצובי בבית שלכם, גם בחדר הילדים שלכם נדרשת תשומת לב מיוחדת כדי לא לשוות לו תחושה של כלא או מחנק. אך מעבר לעיצוב מיוחד עבור סורגים מעוצבים לילדים שלכם, כמובן שישנה גם חשיבות לחוזק ולביטחון של הסורגים עקב כך שסביר יותר שילדים ינסו לטפס על החלון או ימעדו בסמוך אליו.

שילוב סורגים בחלון שלכם הוא חובה על מנת למנוע מעבר או נפילה מהחלון של הילדים שלכם אך גם של אנשים מבחוץ, חשוב שתדעו שכבר לא חייבים להסתפק בעיצובים המיושנים והמדכאים שמוכרים כיום בבתים ובמוסדות. סורגים מעוצבים מאפשרים את השילוב הנחשק של ביטחון והגנה עם עיצוב מודרני וחדשני אשר גם יאפשר לדיירי הבית להסתכל מעבר לחלון וגם יאפשר לראות נוף ולהרגיש בטוחים בבית.

 

סורגים שקופים
הגנה מיתושים
סורג רשת נגלל
WhatsApp Image 2017-01-08 at 20.02.45