סורג נגלל – לפרט ולכלל

דוגמא של רשתות יתושים - רשת הגנה

סורג נגלל מעורר בעיני רוחנו סוגים שונים של סורגים – החל מסורגים עבים וקשיחים וכלה בסורגים דקים וקלים. בחירה בסוג הסורגים ובחזותם תלויה סורג נגללבמיקומם ובאופן שבו מתייחסים בעלי מתחמים המיועדים להגנה לחוזקם ולעיצובם.

סורג נגלל מתאים לכל

סורג נגלל עשוי להתאים לכל מתחם: בית פרטי, מוסד ציבורי, עסק מסחרי ועוד. הוא מותקן הן כאמצעי אבטחה והגנה והן כאמצעי הצללה. כאשר ישנם מי שמתקינים סורג נגלל כדי להבליע עצמם מאחריו ולשמור על פרטיות. סורג נגלל מאפשר לשלוט ולפקח על כמות האור והחשיפה של החוץ אל תוך הבית. ישנם סוגים של סורג נגלל המאפשרים למי שנמצא בתוך הבית לראות מבלי להיראות. הסורג מאפשר לכם לחוש כי 'ביתי הוא מבצרי'.

סורג נגלל שהוא מעין תריס מתכת חשמלי, שיכול להיפתח ולהיסגר באמצעות לחיצה על כפתור, הוא אמצעי נעילה מקובל בבתי עסק שונים, כאשר הוא מהווה שכבת הגנה נוספת, חיצונית, על דלת הזכוכית. הוא מעניק אבטחה טובה מאוד לעסק בשל חוסנו– כזה אשר הניסיון לפרוץ אותו מפעיל אזעקה.

במתחמים שונים בכלל ובחנויות שונות בפרט ניתן לראות סורג העשוי מקלעת של סורגים העשויים, על-פי רוב, צינורות פלדה – עם אלומיניום או בלעדיו – המונחים זה על זה ברווחים גדולים, באופן המאפשר לעוברים ושבים מול החנות גם בשעות הערב והלילה, שבהן היא נעולה, לראות את תכולתה, במידה שחלון הראווה שלה מואר.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – התקנת סורגים ורשתות בממ"ד: אסור או מותר?

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת