סורג בטיחות – הביטחון של המשפחה שלך

דוגמא של תריס סורג - סורג בטיחות

סורג בטיחות – הדרך הכי נכונה להגן על המשפחה 

אנחנו ברשת הגנה ,חברה משפחתית המאמינה שהמשפחה קודמת להכל. אנו מפתחים פתרונות למניעת תאונות בבית בהגנה על היקרים עלינו ילדינו והורינו. בבעלותינו מספר פטנטים המשלבים בצורה מושלמת בטיחות מירבית ואסתטיקה. 

סורג בטיחות מבית רשת הגנה 

שחושבים על סורגים בחלונות ישר עולה בראש תחושת סורגים חונקת אבל סורגים הם הדרך הכי נכונה להגן על אהובינו מפני נפילה. ברשת הגנה אנו מבינים כמה חשובה היא הגנה על החלון באמצעות סורג בטיחות וכמה חשובה תחושת המרחב והחופש. פיתחנו מספר פתרונות בטוחים ואסתטיים: 

  • "השקוף שבסורגים"- סורג בטיחות שקוף מכבלים אופקיים בעובי שני מילימטרים. חזקים כמו פלדה, דקים כמו חוט סריגה, מצופים בחומר מיוחד למניעת קורוזיה, קלים לניקוי ובטוחים לשימוש. 
  • סורגים שקופים – בטיחות ויופי – סורג בטיחות שקוף עשויים מפולי-קרבונט, זהו חומר עמיד, חזק ובלתי שביר בעל שקיפות גבוהה. מעבר לכך שהסורגים שקופים ואסתטיים, הם מעניקים הגנה נוספת מפני קרני ה-UV והם בעלי עמידות גבוהה מפני השמש. 
  • סורג עם רשת – השילוש המקודש – סורג בטיחות להגנה על היקרים, רשת נשלפת נגד יתושים ואסתטיקה מדהימה שלא פוגעת בנוף או בחזות הבניין. בפתיחה של התריס, רשת ההגנה נשלפת על כל החלון מתוך בית הגלילה שלה היושב על אדן החלון ונותנת מעלה לכולו, יוצרת מעטפת הגנה מפני נפילה ומונעת חדירת מזיקים בלתי רצויים. 

לא רק לחלונות – סורג וגם הגבהה למרפסת 

נפילה מהמרפסת יכולה להסתיים במוות. איך נהנים מהמרפסת בלי חששות. אנו מבצעים הגבהת מעקה על ידי חיבור מערכת אלומיניום קשיח הנבנית בהתאמה אישית ומותאמת אל המרפסת שלכם.ההגבהה מתבצעת בעזרת כבלים אופקיים בעלת מרווחים של 7 ס"מ, המשתלבת בצורה מושלמת עם המעקה הקיים ולא חוסמת את זרימת האוויר בבית!

סורג – הכי בטוח בבית

סורג בטיחות מגן על בית פרטי, על מבנה ציבורי, על עסק, על חנייה, ועל כל מתחם שחשוב לבעליו להגן עליו. הסורג מהווה אחד ממעגלי ומאמצעי האבטחה, הקבוע והיותר פשוט ולו רק משום שהוא אינו מצריך טיפול שוטף. סורג בטיחות כרוך בהוצאה חד פעמית, בהנחה שהוא עשוי מחומר עמיד בפני קורוזיה וחלודה.

עם זאת לא די באיכות סורג בטיחות. אף שהאיכות מהווה תנאי הכרחי לבחירת סורג יעיל, היא אינה תנאי מספיק. חשוב להקפיד על בחירה מושכלת של בעלי מקצוע שבידיהם הסמכות ואישורים נדרשים להתקנת סורגים ולכן לא קונים סורגים כשניגשים אל חנות רהיטים ומתקינים אותה לבד. התקנה מדויקת ובטיחותית עלולה למנוע פציעות וחלילה נפילות. יש לה חשיבות עליונה במיוחד כאשר מדובר בסירוג חדרי ילדים ומרפסת בבתים גבוהי-קומה. סורג בטיחות מגן אפוא לא רק מפני פורצים פוטנציאליים אלא מעניק ביטחון והגנה גם למי ששוהים בתוך הבית, בעיקר לילדים, מפני נפילה.

השקט והביטחון למשפחה שלך

סורג בטיחות מעניק ביטחון ושקט. כל אדם רוצה לחוש מוגן ובטוח כשהוא שוהה במתחם מסוים, במיוחד בסביבה, שבה החשש מפני פריצות מובנה ומוטמע בשגרת חייהם של דיירים המתגוררים בסביבה מועדת לפורענות.

אם אתם מלבטים בקשר לסוג סורג בטיחות המיטבי עבורכם, מומלץ להתייעץ עם מומחה. על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ובעיקר אפקטיבית, חשוב להזמין את בעל המקצוע לבית, למשרד או לכל מקום שהוא, שבו אתם מתכוונים להתקין סורגים,על מנת שיוכל לשקלל את כל הנתונים הרלבנטיים.

מי מכם שמייחסים חשיבות לעיצובם של כל הפריטים המהווים את תכולת הבית ולחזותה של המעטפת החיצונית שלו, יכולים להתאים סורג בטיחות ש"מתכתב" מבחינה עיצובית עם דקורציה הפנימית והחיצונית כאחד. השוק מציע סורג בטיחות במגוון צורות, טקסטורות ועיצובים, לרבות כאלה העשויים עבודות נפחות אמנותיות וזאת בשל חששם של דיירים לסרג את ביתם בסורגי בטיחות העלולים לשוות לביתם מראה של מבצר או, חלילה, כלא.

רשת הגנה סורג בטיחות למשפחה. 

רשת הגנה פועלת למעלה מעשור בפיתוח והתקנת מיגון החלונות הכולל סורג בטיחות מותאם אישי. אנו מאמינים בשירות אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך, יחס אדיב וסבלני, ומציאת פתרונות ייחודיים לכל צורך ולכל חלון!

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים לחלון – הכל בשביל הילד שלך

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת