סורגים שקופים – לשמור על הבית בלי לאבד את הנוף

דוגמא של סורגים שקופים רשת הגנה

סורגים שקופים – מידע מקיף

אחת הבעיות שאנשים רבים מוצאים בהתקנת סורגים לבית, היא שהמראה הכולל משתנה לחלוטין ומשרה תחושה של בית סוהר, אפילו לבית החמים והמשפחתי סורגים שקופיםביותר. אמנם נחוצה סגירה מסוימת, אם זה בשל חשש מפריצות או עקב הימצאות ילדים קטנים והפחד שבשנייה אחת של חוסר תשומת לב הם יגיעו לחלון פתוח. אך רבים עושים זאת בלב כבד או נמנעים לחלוטין מהמעשה ומשאירים את ביתם פרוץ לכל עבר, רק בשביל שלא יחושו כאילו הם אסירים בביתם שלהם. הפיתרון למלכוד 22 הזה הרבה יותר פשוט משנדמה – סורגים שקופים.

איך בנויים סורגים שקופים?

עם הטכנולוגיה המתקדמת כיום קיימים סוגים רבים של סורגים לחלונות הבית, וחומר מתכתי כבר אינו החומר היחיד שיכול לשמש להגנה על הפתחים. סורגים שקופים הם סורגים שעשויים מפיברגלס, הם אינם עבים במיוחד אלא הם יותר כחוטים הנמתחים לרוחב המרפסת, כך ששדה הראיה לא נפגם בגלל הימצאותם. הסורגים האלו אמנם דקים אך הם חזקים ויציבים מספיק למניעת נפילות ואפילו פריצות.

למה זה יותר נוח ממתכת?

סורגי המתכת הקיימים אמנם משמשים לעבודתם למניעת פריצות ונפילות מהחלון, אך אליה וקוץ בה משום שיש בהם שני חסרונות עיקריים. הם דורשים תחזוקה תמידית והחלפה כל כמה שנים בגלל חלודה שמתפשטת בהם עם נזקי מזג האוויר כמו גשם, רוח, ברד וכו', בנוסף הם מאוד בולטים כך שהם הורסים את הנוף מחלון הבית, ועל כל זאת הם גם משווים לבית מראה של בית סוהר. לעומתם סורגים עשויים פיברגלס דורשים הרבה פחות תחזוקה ולא מתבלים בקלות כמו מתכת מול גשם, ובגלל שהם דקים ושקופים, אין לא את תחושת הכלא ולא את הפגיעה בפנוראמה מחלון או מרפסת הבית.

לסיכום, סורגים שקופים הם אחד האמצעים היעילים ביותר כיום, אשר מחזיקים בחובם את כל היתרונות והדרישות שעולות מהתקנת סורגים. הם מספיק חזקים ועמידים אך קלים לתחזוקה ולא פוגמים במראה הפנוראמי מחלון הבית. תוכלו ליצור קשר עוד היום עם חברת רשת הגנה שתוכל בזריזות ומקצועיות להתקין עבורכם סורג שקוף לבית. אין סיבה שתתפשרו על מראה או תחושה ביתית לא נוחה בשביל הגנה, הטכנולוגיה מאפשרת לרקוד על שתי החתונות יחדיו.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשת גלילה חשמלית – פתרון מתקדם להגנה על הבית

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת