סורגים שקופים – טיפים שימושיים לדברים שרוצים לשנות בבית

החלטת לשפץ את הבית ולעצב אותו בסגנון שקצת יותר תואם את טעמך. אם את כבר עושה את השיפוץ אנו ממליצים לך לעבור על כל מה שמפריע לך בבית, גם סורגים שקופיםאם את לא בטוחה שתמצאי לכך פתרון חלופי, אבל חפשי אחריו, מי יודע אולי תופתעי. אחד האביזרים שנשים רבות מוצאות בו כאביזר חסר אסתטיקה הוא סורגים. סורגים שקופים מהווים תחליף הולם ולא פחות בטיחותי. בינינו, ידעת בכלל שיש דבר כזה? זהו בדיוק, אנחנו אפילו לא שמים לב לקיומם עד אשר אנחנו מחפשים להתקין לעצמינו. אז כדי להקל עליך בעבודת השיפוץ אירגנו עבורך רשימה של דברים בבית שיכולים לעצבן את העין ואיך אפשר לפתור אותם.

מה עושים עם הנזקים שהילדים עושים?

ילדים הם אלופים בגרימת נזקים לבית, תוך כדי השתוללות ומשחק. ככל שהילדים גדלים אנחנו מוצאים את הבית שלנו מצולק יותר ויותר. אז יש לנו אפשרות ללכת עם כל החומרים הדרושים לתיקון ולהקדיש את סוף השבוע לתיקונים בבית, או שאפשר פשוט לקחת תמונה יפה, טפט או מדבקת קיר ולכסות את הנזק. גם אם הארון נראה זוועה במצבו הנוכחי, אנחנו בטוחים שאם תצפי אותו עם טפט הוא יראה פשוט נהדר.

חידוש חדר האמבטיה

את חדר האמבטיה אפשר לחדש בקלות ללא שיפוץ. את חיבורי הקרמיקה שצברו כבר לכלוכים עם השנים אפשר לחדש עם רובה חדשה, ועל הקרמיקה ניתן להוסיף מדבקות. אם האמבטיה עצמה כבר מעלה חלודה או שיש בה כתמים, ניתן בקלות לצפות במקום להחליף את כל האמבט. במקום להחליף את ארונות האמבטיה, צבעו אותם והחליפו ידיות. את אביזרי האמבטיה תדאגו גם כן להחליף, העלות שלהם אינה גבוהה אך הם יוסיפו המון לעיצוב המחודש.

על חלונות וסורגים שקופים

אם החלונות בבית כבר ישנים לא חייבים לרוץ ולהחליף אם אין לכך מספיק תקציב, אפשר בקלות לצבוע בצבע עץ או צבע אלומיניום בהתאם לחומר ממנו הם עשויים. הוספת וילונות יכולה מאוד להועיל, להסתיר את מה שרוצים ולהוסיף הרבה חמימות ויופי. והסורגים? הורסים את המראה החדש של החלון והנוף שנשקף ממנו? אל תחשבו פעמיים ותחליפו עם סורגים שקופים. זאת בדיוק המומחיות שלנו בחברת רשת הגנה,המייצרת סורגים שקופים שפשוט ישפרו את החוויה של החלונות המחודשים שלכם.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל בלוג המידע שלנו.

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת