סורגים – כל ההיבטים הנוספים

דוגמא של תריס סורג - סורג בטיחות

סורגים – מידע מקיף

אנשים רבים מתקינים סורגים בבתיהם בעת מעבר דירה, בניי חדשה ובעת שיפוץ. בחירת הסורגים עלולה להיות לא פשוטה כיוון שבשוק יש מגוון חברותסורגים, סוגי סורגים מחירים וכו'. לעיתים ההוצאה הכספית הכרוכה בהתקנת הסורגים עלולה להיות גבוהה, ומחיר הסורגים הוא בהחלט נתון משמעותי שיש לקחת בעת בחירת הסורגים, אך הוא לא היחיד. מנהלי חברת רשת הגנה, המפתחת פתרונות יחודיים עבור ענף הבנייה בארץ ובעולם, מסבירים מהם השיקולים המנחים בעת בחירת הסורגים לביתכם.

מה המטרה?

קודם כל יש להגדיר את המטרה לשמה מורכבים הסורגים: האם אתם מתקינים סורגים למטרות מיגון מפני פריצות או שאתם מעוניינים בסורגי ביטחון למניעת נפילות. כביכול, בשני המקרים מדובר בסורגים, אך סוג הסורגים הנדרש הוא שונה לחלוטין, דרכי ההתקנה שונות לחלוטין והמחיר של שני הסוגים שונה לחלוטין. בדרך כלל החשש מפני נפילה הוא בקומות גבוהות והחשש מפני פריצה הוא בקומות נמוכות. כדאי לדעת כי למעשה אף סורג אינו מונע פריצות לחלוטין ומטרת הסורגים בעיקר להרתיע ולעכב, ולעיתים די בסורג בטחון כדי להרתיע את הפורצים מלנסות ולפרוץ לדירה.

חסרונם הגדול של הסורגים באשר הם

סורגים עלולים להוות מכשול רציני עבור כוחות ההצלה בעת מקרי חירום, כמו שריפה. כאשר, חלילה, פורצת שריפה בבית, הסורגים מעכבים את הגעת כוחות ההצלה, כיוון שיש לנסרם או לעקרם מהקיר. במקרה כזה, העיכוב עלול להיות הרה אסון, וגם במקרה שהכל יסתיים בשלום, תיאלצו לשלם על התיקון של הסורג ושל הקיר, ויש לקחת זאת בחשבון כאשר בודקים את כל הנושא של סורגים מחירים וסוגים.

הפתרון

ברור, אם כך, שהדאגה אינה רק לבחירת סורגים מחירים וסוג הסורגים, אלא גם ליכולת לפרק את הסורג במקרי חירום. בעקבות האמור לעיל פיתחה חברת רשת הגנה סורגי מיגון יחודיים למניעת נפילתם של ילדים, ללא עיכוב של כוחות ההצלה. סורגי המיגון של חברת רשת הגנה הם, למעשה, רשת מיגון, העשויה חוטי פיברגלס, המסוגלים לשאת עד 100 ק"ג בהעמסה סטאטטית, כך שגם אם הילדים יטפסו על החלון וגם אם יעופו עליו תוך כדי משחק, הם לא ייפלו החוצה. רשת המיגון יכולה להתחבר לכל תריס גלילה ובשעת חירום היא מתפרקת בקלות וללא מאמץ, תוך מספר שניות. אלה הסורגים שלכם.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – התקנת סורגים שקופים – לנוף עוצר נשימה

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת