מעקה בטיחות – רשת הגנה

מעקה בטיחות

מעקה בטיחות – מה שחשוב לדעת

ככל שהבנייה לגובה מתפתחת, כך עולה מספר המרפסות שאנשים מוסיפים לבתיהם. במקביל לכך, עולה גם המודעות לבטיחותם הילדים שמשחקים במרפסת ומאוד סקרנים מטבעם.

מעקה בטיחות שנוסף למעקה של המרפסת מהווה הגנה בטיחותית נחוצה, המאפשרת לכולנו להיות רגועים ולהנות מיתרונות המרפסת.

צוות המקצוענים של "רשת הגנה", החברה המובילה בארץ לתרונות מתקדמים בענף הבנייה, מסבירים לנו כיצד לבחור מעקה שיהיה בטיחותי מספיק ואיך להמשיך להנות מהאוויר ומהנוף.

כיצד לבחור מעקה בטיחות נכון?

אמנם חשוב לנו היופי והמראה החיצוני של המרפסת שלנו, אך לא פחות חשובה רמת הבטיחות שבה. חשוב מאוד שהמעקה יהיה עשוי מחומרים עמידים ובטיחותיים. אם בוחרים במעקה זכוכית, חשוב לוודא שזוהי זכוכית מחוסמת בעלת חוזק הגבוה פי 3-5 מזכוכית רגילה.

במידה ואלו חומרים אחרים מהם עשוי מעקה בטיחות, יש לבדוק היטב את התוצר המוגמר ולקבל המלצות. כמובן ישנה חשיבות לגובה המעקה וגם זאת בעלי המקצוע יודעים לחשב.

מעקה בטיחות – שקיפות ואוורור

כאשר מופיעה אצלנו המחשבה על מעקה במרפסת שיביא להרגשה יותר בטוחה בביתנו, לרוב אנו חושבים על הפרקטיקה. אך מה לגבי הנוף? מה עם נתיבי האוויר? הרי אם כבר יש לנו מרפסת, בואו ננצל את יתרונותיה. החכמה היא לעשות שימוש בחומרים חסינים, ויחד עם זאת להשאיר את הנוף ואת דרכי זרימת האוויר המייחדים שהייה במרפסת פתוחה.

אחד הפתרונות הוא מעקה מזכוכית, שאמנם ניתן לראות דרכו את הנוף אך הוא חוסם את האוויר. סורגים בצורות מסויימות עשויים לאפשר זרימה של אוויר, אך צורתם מעניקה תחושה של סגירות וגם לא מוסיפה למראה המרפסת. לכן, פתרון הביניים האופטימלי הוא שימוש ברצועות אופקיות דקות מנירוסטה או התקנת סורגים שקופים.

כבלי נירוסטה – הפתרון המושלם

כאשר מגביהים מעקה בטיחות במרפסת, חשוב שהמרווח בין הכבלים יהיה מספיק קטן כדי למנוע מילדים לעבור דרכו. כבלי הנירוסטה בהגבהת המעקה של חברת רשת הגנה, ממוקמים במרווח של 10 סנטימטר אחד מהשני ומהווים פתרון מצויין.

מעבר לכך, קיימים להגבהה יתרונות נוספים: נירוסטה היא פלדה שלא מחלידה ועמידה מאוד. הכבלים לא מסתירים את הנוף כי הם מאוד דקים ובצבע אפור שאינו נראה לעין כמעט. זרימת האוויר גם היא נשארת והתוצאה היא שכולם נהנים מזמן איכות משותף במרפסת, ואף אחד לא יכול ליפול ממנה בטעות.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים שקופים לבית

בהצלחה! 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת